Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:40:20 GMT

آشتی کنان بزرگ استاد و شاگرد در انزلی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۷۴۶۹

 شاید هنوزخیلی از فوتبال دوستان در جریان ماجرای خداحافظی زودهنگام مازیار زارع در 32 سالگی از دنیای فوتبال نباشند.

به گزارش ورزش سه ،دقیقا همان روزهایی که انزلی چی ها سوگوار قوی سپیدی بودند که در عین ناباوری در آخرین لحظات دیدار پایانی لیگ چهاردهم در برابر سیاه جامگان مشهد شکست خورده و سقوط کرد تا فاجعه ای بزرگ برای هواداران ملوان به وقوع بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان سقوط کرد و هواداران این تیم در انتظار صعود سریع و بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال ایران بودند ، مدیران وقت پس از چند تلاش ناموفق برای عقد قرارداد با مربیانی چون منصور ابراهیم زاده و فرهاد پورغلامی سرانجام به محمد مایلی کهن که خود اهل انزلی است رسیدند.


حضور مایلی کهن در ملوان با حواشی فراوانی همراه بود ، اولین تصمیم بزرگ مایلی کهن کنار گذاشتن بازیکنانی چون پژمان نوری ، مازیار زارع و جلال رافخایی از این تیم بود ، اما سونامی تغییر در ملوان گریبان مایلی کهن را هم گرفت و این تغییرات باعث اختلاف شدید بین سرمربی و هواداران این تیم شمالی شد، اختلافات و درگیری هایی که تا پایان فصل ادامه داشت.

 

 

 


مایلی کهن اما زیر بار فشار هواداران ملوان خم به ابرو نیاورد و بر روی تصمیم خود پافشاری کرد و چند روز بعد نوری ، زارع ، و رافخایی هر سه به تیم خونه به خونه بابل پیوستند ، رافخایی و زارع در نیم فصل از خونه به خونه جدا شدند و دیگر هرگز فرصت پوشیدن پیراهن ملوان را بدست نیاوردند.در پایان آن فصل ملوان قافیه را به رقیب سنتی خود سپیدرود واگذار کرد و تنها با اختلاف 3 امتیاز این سپیدرود بود که راهی لیگ برتر شد و ملوان در لیگ دسته اول باقی ماند و این بر خشم انزلی چی ها بیش از پیش افزود.


سه سال پس از جدایی مایلی کهن داستان ملوان در لیگ دسته اول به جاهای باریکی کشید به نحوی که می توان گفت اگر نتایج هفته های پایانی سایرتیم های لیگ یکی به نفع انزلی چی ها رقم نمی خورد این ملوان بود که به همراه سپیدرود و شهرداری تبریز راهی لیگ دسته دوم شده بود.


حالا هر سه مغضوبین مایلی کهن در ملوان حضور دارند ، پژمان نوری عضو هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه ملوان است ، مازیار زارع سرمربی و جلال رافخایی هم کمک اول اوست و انزلی چی ها خوشحال از دورهمی دوباره ستارهای خود هستند.محمد مایلی کهن روز سه شنبه در تمرینات ملوان حاضر شد و سه بازیکن اخراجی سابق به گرمی از وی استقبال کردند و این اتفاق نشان دهنده این موضوع است که انزلی چی ها عزم خود را جزم کرده تا پس از پنج سال دوری از سطح اول فوتبال ایران به لیگ برتر بازگردند.

 

(عکس از امین گلریز)

ملوان بندرانزلی محمد مایلی کهن دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی محمد مایلی کهن دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی پس از اینکه در دیدار مقابل فامالیکائو حضور تعویضی در زمین داشت و یک گل به ثمر رساند، در دو مسابقه پیاپی پورتو برابر ویتوریا گیمارش و کاسا پیا در ترکیب قرار گرفت و توانست گلزنی کند، اما در بازی هفته قبل با اسپورتینگ لیسبون از جمع نفرات اصلی خارج شد که امشب دوباره وضعیت او تغییر کرده است.

به نقل از ورزش سه ستاره ایرانی پورتو که در 20 مسابقه فصل جاری لیگ برتر پرتغال به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، انگیزه زیادی دارد تا در مسابقه امشب مقابل شاوس و بازگشت به ترکیب تیمش دوباره بدرخشد و گلزنی کند.

مهدی طارمی بعد از اینکه در دو دیدار متوالی پورتو در ترکیب قرار گرفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، نیمکت نشینی غیر منتظره‌ای را در مسابقه هفته قبل برابر اسپورتینگ تجربه کرد که امشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی برای دیدار با شاوس بازگشته است.

تیم فوتبال پورتو از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف شاوس رده هفدهمی که گزینه سقوط است، خواهد رفت و مهدی طارمی انگیزه زیادی دارد در این بازی پنجمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

یاران طارمی با 19 پیروزی، 6 مساوی و 6 شکست در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 63 امتیازی و تیم سوم جدول هستند که سعی دارند همین جایگاه را حفظ کنند و سهمیه لیگ اروپا به دست بیاورند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902837

دیگر خبرها

  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • آشتی با مفهوم جدید هوش (فیلم)
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت