Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست سهامداران حقوقی بازار سرمایه که صبح امروز در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این چهارمین جلسه‌ای است که در راستای بحث و بررسی درباره وضعیت بازار بورس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک‌های دولتی و خصوصی و همچنین مسئولان سازمان بورس و وزارت اقتصاد تحلیل‌های خود را در این زمینه ارائه کردند.

قاضی زاده هاشمی گفت: با توجه به مشکل جدی که در بازار سهام ایجاد شده، نیاز است که ما به این موضوع ورود جدی داشته باشیم و حتی پیشنهاداتی را به سازمان بورس ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در پی جلسات فوق شورای عالی بورس مصوباتی را به تصویب رسانده و بنده پیگیره این بازار هستم چرا که مشکلات اجتماعی بسیاری به دنبال آشفتگی این بازار به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید

دولت از بورس حمایت نمی‌کند/ رئیس جمهور تا لحظه آخر خود را خدمتگزار مردم می‌داند

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مصوبات مجلس بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶۵۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۸ واحدی قرار گرفت و هفته دوم اردیبهشت را با سبزپوشی آغاز کرد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با رشد ۱ هزار و ۳۹۵ واحدی در ارتفاع ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۲۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۵۶ هزار و ۶۶۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد فملی بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۸۵ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۵۱۹ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۹۴ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۱۶ هزار و ۷۹۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه، فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۱۲ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، شگویا، خاور و سپیدار بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد‌های تجلی، حسینا و فجهان بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است