Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@09:54:41 GMT

ترافیک سنگین در مقاطعی از جاده چالوس و فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۷۵۴۱

ساعت 24-جانشین پلیس راه کشور از ترافیک سنگین در مقاطعی از دو جاده چالوس و فیروزکوه خبر داد.

سرهنگ ایوب شرافتی در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا ساعت ۱۱ امروز در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس در محدوده نساء و حدفاصل هزارچم تا پنجک ترافیک سنگین گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه مسیر در محدوده دماوند نیز وضعیتی مشابه گزارش شده است. 

وی با بیان اینکه تردد در دیگر محورهای منتهی به شمال کشور شامل هراز ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در هر دو مسیر عادی و روان است، درباره وضعیت ترافیکی در دیگر محورهای کشور نیز اظهار کرد: در آزادراه تهران -کرج-قزوین حدفاصل پل فردیس تا محمدشهر و محدوده بهشت سکینه ترافیک پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده و در دیگر محورهای کشور مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.

جانشین پلیس راه کشور درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر هیچ مداخله جوی در جاده های کشور گزارش نشده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.

یوسفی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز