Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقصی نخشی پور روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در سردشت اظهار داشت: ایران اسلامی برای دفاع از خود و جنگ علیه باطل در مقابل رژیم بعث که تمام کشورهای دنیا در پشت صحنه حامی آن بودند، پشتیبانی جز ایمان و اراده پولادین نداشت.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس، جلوه‌گاه پرشکوه‌ترین حماسه ایثارگری و قله بلند پایداری و غیرت ملتی با شرف در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) است که برای خاک، ناموس و کیان ایران اسلامی جانفشانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سردشت با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی تمامی معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامی و استراتژیک دنیا را بر هم زد، اضافه کرد: هفته دفاع مقدس هفته درس برای ما به ویژه نسل جوان و درس‌آموزی برای دشمنان ماست‌.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت نیز در این آیین گفت: فرهنگ، سیره و روش زندگی شهیدان همواره در جامعه اسلامی زنده باقی خواهد ماند و امیدواریم به لطف خداوند متعال بتوانیم با تداوم راه شهدا مسوولیت خطیری که برعهده داریم را به خوبی انجام دهیم.

سرهنگ جبار فصاحت اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور بیش از هر چیز مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس است، دورانی که پیروزی را برای همه مسلمانان و پیروان راستین اسلام ناب بیداری در جهان به همراه داشت و موجب شد حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن واگذار نشود.

در پایان این مراسم از ۷۰ نفر ایثارگر، آزاده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سردشت هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سردشت هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی سردشت هفته دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد