Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:14:03 GMT

افت ۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۷۸۷۲

افت ۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افت ۴ تا ۵ هزار تومانی قیمت گوشت نسبت به ۱۰ روز گذشته در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۵ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود با نرخ ۱۰۸ هزار تا ۱۱۰ هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ شقه گوسفندی به ۱۰۸ هزار تومان رسید

او  رکود بازار و کاهش قدرت خرید خانوار را علت اصلی افت قیمت گوشت در بازار اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار نمی‌توان پیش بینی خاصی راجع به وضعیت قیمت گوشت داشت.

بیشتر بخوانید

گرانی گوشت ارتباطی به دامداران ندارد؛ ثبات قیمت گوشت در ۶ ماهه دوم سال 

ملکی درباره آخرین وضعیت قاچاق دام بیان کرد: هم اکنون مقداری دام در حال خروج از مرز‌های کشور است و این اتفاق در سنوات گذشته رخ می‌داد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی نرخ هر کیلو دام زنده را ۴۳ هزار تا ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با وجود آنکه در ۶ ماهه دوم سال نیاز به محصولات پروتئینی بیشتر است، از این رو با اعمال نظارت‌های بیشتر باید مراقب داشته‌هایمان باشیم چرا که واردات مقرون به صرفه نیست.

او ادامه داد: با توجه به نوسان نرخ نهاده‌های دامی، دامدار در فصل زمستان به دلیل نبود علوفه در صحرا دچار مشکل می‌شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به آنکه در ۶ ماهه دوم سال دام‌ها باید در آغول بمانند، از مسئولان تقاضا داریم که تدابیری برای تامین نهاده مورد نیاز دامدار بیندیشند تا دامداران به سبب کمبود عرضه تغییری در قیمت‌ها نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق دام قیمت گوشت گوشت گوسفندی هزار تومان قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع روزانه چهار تن گوشت گرم گوسفند و گوساله در بازار روزهای زیرپوشش خبر داد. - اخبار استانها -

حسین علی‌زینلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در کرج اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار و هماهنگی با همکاران محترم در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، سهمیه‌ای به بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اختصاص یافته است.

وی افزود: توزیع گوشت نیم شقه ران گوسفندی به قیمت 297 هزار تومان، نیم شقه سر دست گوسفندی 292 هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله وارداتی به مبلغ 299 هزار تومان، سردست گوساله 298 هزار تومان، گردن گوساله 290 هزار تومان، ران گوساله 303 هزار تومان، قلوه گاه گوساله 285 هزار تومان در بازارها آغاز شده و تا تعدیل قیمت‌ها این توزیع ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان داشت: شهروندان برای خرید محصولات مورد نظر و سایر مایحتاج مورد نیاز خود می‌توانند همه روزه در ساعت فعالیت بازارها به غرفه‌های عرضه‌کننده بازارها مراجعه کنند.

زینلی‌زاده تأکید کرد: این توزیع با هدف تأمین نیاز متعارف خانوارها برنامه‌ریزی شده و به تقاضای خرید عمده پاسخ داده نمی‌شود.

رشد 43 درصدی تولید مرغ در استان البرز دستور ویژه استاندار البرز در راستای نظارت و تنظیم بازار

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز و مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر رو به کاهش است و این امر به منظور ایجاد تعادل هر چه بیشتر و مهار قیمت در بازار و برای اینکه همه شهروندان بتوانند بخشی از سبد پروتئینی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه در صورت تخصیص سهمیه جدید، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد، گفت: این توزیع تا زمان تنظیم بازار و کاهش بیشتر قیمت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد