Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:42:55 GMT

شهریار مغانلو: پدرم مخالف بود به اروپا بروم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۷۹۴۹

شهریار مغانلو: پدرم مخالف بود به اروپا بروم

درخشش شهریار مغانلو با پیراهن پیکان باعث شد تا او سرانجام از لیگ پرتغال سر در بیاورد. 

به گزارش ورزش سه، مغانلو تا همین دو سال پیش در لیگ دسته اول و برای ملوان بازی می‌کرد ولی مغانلو مسیر پیشرفت را خیلی خوب طی کرد تا سرانجام به فوتبال اروپا برود. شهریار از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران پیشنهاد داشت ولی در نهایت سانتاکلارای پرتغال را انتخاب کرد تا چالش جدیدی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغانلو در خصوص حضور در لیگ پرتغال و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داده است.

 

از اینکه به لیگ پرتغالی رسیدی چه احساسی داری؟
خیلی خوشحالم و امیدوارم که موفق باشم. من چند پیشنهاد از لیگ برتر ایران داشتم در ضمن از بلژیک و ترکیه هم پیشنهاد داشتم ولی پرتغال را انتخاب کردم چون فوتبال اینجا شبیه فوتبال خودمان است. امیدوارم در لیگ پرتغال نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم.

 

این درست است که یک پیشنهاد نجومی از تراکتور داشتی؟
پیشنهاد خیلی خوب داشتم ولی دوست ندارم بگویم از کدام تیم بود. اگر در ایران می‌ماندم چهار برابر پول سانتاکلارا را به من می‌دادند. 

 

ظاهرا پرسپولیس هم خیلی جدی دنبال جذب تو بود؟
پرسپولیس از نیم‌فصل دنبال من بود ولی شرایط مهیا نشد تا به این تیم بروم. من در فوتبال خیلی زحمت کشیدم و دوست داشتم اروپا را انتخاب کنم تا به هدف‌هایم برسم. باید از تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان هم تشکر کنم که به من پیشنهاد دادند.

 

فکر می‌کنی چالش سختی در انتظارت باشد؟
قطعا کار من آسان نیست ولی تلاش می‌کنم تا به هدف هایم برسم و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. وقتی بازیکنی به اروپا می‌آید و در چنین موقعیتی قرار می‌گیرد طبیعتا باید خیلی بیشتز ار گذشته تلاش کند تا موقعیتش بهتر شود.

 

این اواخر برای رفتن به اروپا تردید نداشتی؟
من وقتی در ملوان بازی می‌کردم از خانواده دور بودم. آنها تا حدودی مخالف بودند، خصوصا پدرم که دوست نداشت به اروپا بروم ولی در نهایت مادرم با او صحبت کرد و پدرم هم راضی شد تا به پرتغال بیایم.

 

 

 

 

شرایط فنی سانتاکلارا چطور است؟
تیم ما ساختار خوبی دارد و بازیکنان باکیفیتی را هم در اختیار داریم، سرمربی ما هم با شخصیت است و از لحاظ فنی مربی توانایی است. سانتاکلارا خوشبختانه دو هفته اول را هم با برد شروع کرده و در هفته سوم هم با ژیل ویسنته بازی می‌کنیم. فقط  باید به این موضوع اشاره کنم که فوتبال ایران از لحاظ ساختار، امکانات، مسائل مالی و خیلی چیزهای دیگر باید به پیشرفت خوبی برسد. شرایط در فوتبال اروپا با ایران کاملا متفاوت است و فوتبالیست‌های ما خیلی دغدغه دارند که اگر این دغدغه ها نباشد می‌توانند خیلی پیشرفت کنند. بازیکنان ایرانی نباید دغدغه زمین تمرین، استادیوم، امکانات، مسائل مالی و ... را داشته باشند. امیدوارم روزی برسد که فوتبال ما خیلی خوب پیشرفت کند وخودش را به بالاترین سطح برساند.

 

این هفته بازی کنی؟
این موضوع به تصمیم کادر فنی مربوط می‌شود. باشگاه در حال پیگیری است تا اول ITC من صادر شود. 

 

راستی قرار است چه شماره‌ای را بر تن کنی؟
من شماره 70 را گرفتم، در پیکان هم این شماره را می‌پوشیم که برایم خوش‌یمن است به همین دلیل اینجا هم شماره 70 را انتخاب کردم.

شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهریار مغانلو لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی سرپرست جدید استقلال در نخستین روز کاری خود و در محل تمرین آبی ها در کمپ مرحوم ناصر حجازی گفت: از هواداران بسیار خوب استقلال تشکر ویژه می‌کنم، نه به خاطر حضور امروزشان در محل تمرین بلکه به خاطر حمایت همه جانبه شان از ابتدای فصل. امیدوارم که در انتهای فصل، به موفقیتی که مد نظر همه هست، برسیم.

وی در مورد حضورش در استقلال و اینکه از قبل با او صحبتی در این خصوص شده بود یا نه، گفت: نمی‌توانم بگویم که از قبل صحبت کرده بودیم چون پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود. با من تماس گرفته شد و با اینکه من در ایران نبودم، به تهران برگشتم. بالاخره حضور در استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است، بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.

سرپرست جدید آبی ها در مورد اینکه تغییرات مدیریتی در استقلال آن هم در فاصله ۵ هفته مانده به پایان مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کند، پاسخ داد: من اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم، دید ما رو به آینده است. جا دارد از تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند، تشکر شود. ما اکنون فقط به آرامش و تمرکز نیاز داریم، چون وضعیت برای ما حساس است. امیدوارم که بچه‌ها بتوانند با تمرکز بالا ادامه مسابقات را برگزار کنند.

حجازی در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال در خصوص مکان برگزاری هفته پایانی لیگ مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی چه تمهیداتی اندیشیده است، توضیح داد: فوتبال با تماشاگر زیبا است. اینکه در یک بازی تماشاگران حضور داشته باشند و در مسابقه دیگر آنها به استادیوم نیایند، نمی‌شود. آخرین بازی ما طبیعتاً حساس‌ترین مسابقه ما است و استقلال نیز باید از حضور تماشاگرانش بهره ببرد. حتی اگر میزبان بازی نباشیم، باید از حداقل حضور هواداران برخوردار باشیم. امیدوارم که تمهیداتی اندیشیده شود تا این اتفاق رخ بدهد.


تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد