Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حامد حجتی با حکم فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منصوب شد.

حامد حجتی ۴۴ ساله در دانشگاه، دکترای تصوف و عرفان اسلامی می‌خواند. از ورودش به عرصه فرهنگ به اندازه ربع قرن می‌گذرد و در کلکسیون فعالیتش از شاعری و نویسندگی تا تهیه‌کنندگی و برنامه‌سازی و مدیریت فرهنگی به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدیر جوان علاوه بر نوشتن و سردبیری «دیدار آشنا»، «پرسمان»، «معبر» و «پلاک ۱۷»، سال‌هاست در رادیو برنامه‌سازی می‌کند و در دوره‌ای، معاون صدای مرکز قم بود. او در دوره ریاست حجت الاسلام ایزدپناه، یک دوره معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم را هم تجربه کرد.

همچنین مدیریت دفتر پژوهش‌های کاربردی اداره‌کل پژوهش‌های اسلامی رسانه و مدیرکلی روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم در سوابق مدیریتی حجتی دیده می‌شود.

حجتی تاکنون ۱۵ عنوان کتاب درباره دفاع مقدس نگاشته است و دبیری چندین دوره جشنواره‌های مطرح کشوری و استانی را هم در کارنامه دارد.

فاضل نظری در حکم خود بر هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعداد‌ها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان تأکید کرده است.

 مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین در این احکام تحقق اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزار‌ها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضا‌های فرهنگی بومی توصیه کرده است.

پیش از این، حسن ندافی از اسفند ۹۶ مدیریت کانون پرورش فکری قم را برعهده داشت.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتصاب جدید کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد گفت: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رییس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

 انسیه خزعلی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد، اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدار سازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

 

دیگر خبرها

  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری