Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق استقلال برای بازگشت دوباره به این تیم خواسته‌هایی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال حالا هیئت مدیره این باشگاه خواهان بازگشت فرهاد مجیدی شده است. مربی که برای بازگشت دوباره به تیمش دچار تردید شده است.

واقعیت امر این است که مجیدی قصد کنار گذاشتن برخی از نفرات حاشیه‌ساز تیمش را داشت اما سعادتمند قرارداد آنها را تمدید کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی مدیرعامل اخراجی استقلال به سلیقه خود خریدهایی برای تیمش انجام داد که هیچ یک در لیست مجیدی قرار نداشتند.

در واقع مجیدی حالا با تیمی مواجه است که خلاف سلیقه‌اش بسته شده و یکی دو مهره خوبش از جمله علی کریمی و روزبه چشمی هم به دنبال جدایی هستند.

چنین مسئله‌ای طبیعی است که مجیدی را برای بازگشت دچار تردید کند‌. قطعا او برای قبول دوباره سرمربیگری استقلال خواسته‌هایی دارد که آنها را به زودی به هیئت‌مدیره استقلال مطرح خواهد کرد.

ماندن کریمی، شیخ دیاباته، میلیچ و قاعدی همچنین جذب نفرات مدنظرش و کنار گذاشتن برخی از خریدهای سعادتمند و آنهایی که قراردادشان تمدید شد. خواسته‌های مهم مجیدی برای بازگشت می‌تواند باشد.

از همه مهمتر مجیدی به دنبال این است که بداند چه کسی جانشین سعادتمند می‌شود و آیا او موافق کار با وی هست یا نه؟  مجیدی فصل گذشته تجربه همکاری با مدیرعاملی که با او در یک راستا حرکت نمی‌کرد را دارد و به هیچ عنوان نمی‌خواهد مجدد این اتفاق تکرار شود.

چنانچه بازگشت مجیدی به استقلال منتفی شود آن وقت گزینه‌های دیگر بررسی خواهند شد. امیر قلعه‌نویی یکی از گزینه‌هاست که سعی می‌کند از رفاقتش با یکی از اعضای هیئت مدیره استفاده کرده و برای بازگشت به تیم محبوبش لابی می‌کند.

جواد نکونام هم به همراه الکس نوری از دیگر گزینه‌ها هستند که هر یک شانس اندکی برای حضور در استقلال دارند.

در حال حاضر باید دید مذاکرات مجیدی با مدیران استقلال به کجا خواهد کشید.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فرهاد مجیدی امیر قلعه نویی نقل وانتقالات برای بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟