Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه کشور به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده از اجرای ۲۸۵ پروژه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا‌ در سطح کشور خبر داد. - اخبار استانها -

به ‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، ‌سعید محمد ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه شهید صیدی در اراک با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در کشور اظهار داشت: دشمن امروز فشارهای زیادی به کشور وارد می‌کند تا مردم را نا امید و بی‌انگیزه سازد ولی در حال حاضر همه در کنار هم بوده و با همراهی و مشارکت با دولت، کشور به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرارگاه خاتم 285 پروژه در سطح کشور دارد که آمار نشانگر این است که کارکرد قرارگاه نسبت به سال‌های گذشته بیش از 2 برابر شده و در خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد انگیزه و امید به ویژه در استان نقش مهمی دارد.

محمد بیان کرد: در اراک حدود 11 پروژه تکمیل کردیم که یکی از آنها آزادراه تهران ـ ساوه بود که به اتمام رسید و سایر پروژه‌ها نیز انجام می‌شود، در اراک باتوجه به نیاز شهر و شورای شهر از 2 سال گذشته قرارگاه به صورت جدی فعال شده است.

تقدیر مردم اراک از فعالیت جهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء/ پروژه شهید صیدی بعد از 10 سال تکمیل شد + فیلمپروژه شهید صیدی بعد از یک دهه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء آماده بهره‌برداری شد‌نفرزاده: نمی‌توانم نتایج تیم خاتم را ضمانت کنم/ شرایط تیم شهروند اراک از ما بهتر است

درحال بروزرسانی...

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها