Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مدیرعامل بانک صادرات ایران از تخصیص هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: اعطای تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در شش ماهه دوم ۹۹ سرعت بیشتری می‌گیرد.

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، حجت‌اله صیدی با اعلام این خبر در حاشیه «گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکی در نظام تأمین مالی نوآوری کشور» در جمع خبرنگاران افزود: به موازات افزایش تعداد طرح‌های دانش‌بنیان در کشور، بانک صادرات ایران نیز میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این طرح‌ها را افزایش داده به نحوی که بانک تاکنون هشت هزار میلیارد ریال برای اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان تخصیص داده و در آینده نیز هم حجم و هم سرعت پرداخت تسهیلات به این شرکت‌ها افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به افزایش تعداد این شرکت‌ها به بیش از پنج هزار و ۳۰۰ شرکت، افزود: تسهیلات‌دهی به این شرکت‌ها سرعت و روند بهتری پیدا کرده و امیدواریم در نیمه دوم سال ۹۹ به اندازه کل مدت زمان همکاری با این شرکت‌ها در گذشته، به آنها تسهیلات بدهیم تا موجب رونق بیشتر اقتصادی کشور شود.

صیدی با مثبت ارزیابی‌کردن سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان، تاکید کرد: ابزار توسعه کشور در بخش مهمی از اقتصاد، شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش موجب تقویت اقتصاد خواهد شد اگرچه ممکن است بخش کوچکی از تلاش صورت گرفته در این راه، به نتیجه قابل انتظار نیز نرسد اما قطعاً اغلب این تلاش‌ها برای اقتصاد کشور مفید خواهد بود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا، این شرکت‌ها هم در حوزه درمان و هم در زمینه ساخت تجهیزات مقابله با کرونا و حتی تسهیل روابط تجاری در شرایط قرنطینه به داد کشور رسیده‌اند و از این رو به عنوان بانک صادرات ایران وظیفه خود می‌دانیم که در خدمت این شرکت‌ها باشیم تا رشد و رونق اقتصاد را رقم بزنند.

گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکی در نظام تامین مالی نوآوری کشور با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، رئیس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت ریاست جمهوری در جمع اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس هیئت‌‌عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه بانک صادرات ایران به دلیل فراهم‌سازی ابزارها و راهکارهای خلاقانه و تجاری‌سازی نوآوری‌های جوانان کشور تجلیل شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات پول نیوز تسهیلات سرمایه گذاری دانش بنیان شرکت های دانش بنیان بانک صادرات ایران شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان