Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «مرتضی بختیاری» روز پنجشنبه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، افزود: قرار دادن مسکن در سبد حمایتی نیازمندان کار بزرگ و ارزشمندی است که این مهم در دولت تدبیر و امید با توفیقات خوبی همراه بوده است و انتظار می‌رود برای توفیقات بیشتر، خیران نیز حمایت‌های ویژه‌ای از اجرای این طرح داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پارسال چهار هزار و ۲۷۳ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال برای افراد زیر پوشش این نهاد  در استان مرکزی ایجاد شد و در سال جاری نیز ایجاد پنج هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هدفگذاری شده است.

شرکت در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهید صیدی اراک، بازدید از عملیات اجرایی تالار مرکزی، کتابخانه مرکزی و دره گردو اراک و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی محرومان از مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اراک است.

۸۸ هزار و ۷۷۶ نفر در قالب ۴۸ هزار و ۴۶۶ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها استان مرکزی سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی (ره) محرومیت مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی ره محرومیت مسکن استان مرکزی سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی ره محرومیت مسکن اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم با اشاره به اینکه نقش علم و دانش در پیشرفت کشور دیده شده، اظهارکرد: اتفاقی که در وعده صادق رخ داد خروجی دانشگاه‌ها بود و دانش آموختگان دانشگاه این اتفاق را برای ما رقم زدند بنابراین اقتدار کشور محصول علم و دانش و دانشگاهیان است.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ساختمان کلاس های دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت دو بلوک ۳۵ واحدی خوابگاه متاهلی در دانشگاه یاسوج گفت: تا پایان سال جاری سه هزار و ۲۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از احداث پنج هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت سیزدهم در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این تعداد کلنگ احداث دو هزار و ۶۰۰ واحد دیگر به زمین زده شده که عملیات احداث آن آغاز شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم پنج هزار واحد خوابگاه متاهلی در تمام دانشگاه‌های کشور به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: طی دوسال و نیم خدمت دولت سیزدهم احداث خوابگاه‌های متاهلی ۳۰ درصد افزایش داشت.

زلفی‌گل با اشاره به اینکه در این دولت آمایش آموزش عالی، برگشتن دانشگاه به اساسنامه‌ها و نیاز محور شدن دانشگاه‌ها مورد توجه است، تصریح کرد: در تلاش هستیم آموزش عالی را به سمتی ببریم که بر اساس وظیفه دانشگاه‌ها مبنی بر تولید علم و جهت‌دهی به علم و عالم حرکت کنند.

وی در خصوص احداث دانشگاه صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر توسعه کمی دانشگاه‌ها مدنظر نیست و توسعه کیفی و مهارت محورشدن دانشگاه و توسعه امکانات  دانشکده فنی و مهندسی مدنظر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد