Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@15:31:23 GMT

هیچ پرواز مسافری تا پایان اربعین به عراق نداریم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۸۶۰۲

هیچ پرواز مسافری تا پایان اربعین به عراق نداریم

وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت پروازهای مسافری به مقصد عراق گفت: تا پایان اربعین هیچ پرواز مسافری به عراق نخواهیم داشت و اگر پروازی در این مسیر انجام می‌شود تنها برای تردد مسئولان دو کشور یا اتباع است.

به گزارش ایمنا، محمد اسلامی درباره وضعیت پروازهای مسافری به مقصد عراق اظهار کرد: تا پایان اربعین هیچ پرواز مسافری به عراق نخواهیم داشت و اگر پروازی در این مسیر انجام می‌شود تنها برای تردد مسئولان دو کشور یا اتباع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری استان تهران اظهار کرد: از وضعیت راه‌های پایتخت به شدت شاکی بودم و برای بهبود وضعیت آن مدام از مسئولان امر یعنی رئیس سازمان راهداری و مدیران استانی پیگیری می‌کردم و روزی نبود که با آنها تماس نگیرم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تهران جمعیت بسیار بالایی دارد که شبکه حمل و نقل آن نیز باید متناسب با این جمعیت توسعه پیدا کند. همچنین باید ظرفیت راه‌ها را متناسب با تقاضای بسیار بالایی که وجود دارد گسترش دهیم.

اسلامی با بیان این‌که پروژه تعویض جاده چالوس و فیروزکوه را در راستای تردد روان‌تر مردم انجام دادیم، اظهار کرد: ساخت ادامه اتوبان همت، آزادراه تهران – شمال و کمربندی سوم یا کنار گذر جنوبی تهران به طول ۱۵۷ کیلومتر در حال انجام است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و این پروژه‌ها همان برنامه‌هایی است که برای افزایش ظرفیت ترددها در نظر گرفته‌ایم. همچنین وضعیت مسیر قطعه پل سیمان تا پل شهرک بابان که به نظر من خوب نبود در حال اصلاح است.

وی با اشاره به این‌که اصلاح گالری تونل امامزاده هاشم که پیش از این شبیه تونل وحشت بود را نیز در دستور کار قرار دادیم و آن را ایمن‌سازی کردیم و تقاطع غیرهمسطح شهر قدس نیز یکی از پروژه‌هایی است که در راستای بهبود تردد در استان تهران امروز به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره مسکن ملی نیز اینگونه توضیح داد که روند واریز آورده اولیه مسکن ملی کند یا متوقف نشده و تاکنون ۱۴۰ هزار نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی خود را واریز کرده‌اند.

منبع: ایسنا

کد خبر 447447

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی وزیر راه تهران اربعین راهپیمایی بزرگ اربعین ستاد اربعین عراق ایران و عراق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در پنج روز آینده تهران آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط خواهد داشت.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

کد خبر 846974 برچسب‌ها آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران تهران

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین