Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@08:29:08 GMT

طرز تهیه اشترودل گوشت خوشمزه

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۸۸۲۶

طرز تهیه اشترودل گوشت خوشمزه

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه اشترودل گوشت را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم خمیر:

تخم مرغ ١ عدد
شکر ١ چ خ
شیر ولرم ۱ لیوان
آرد ٤ لیوان سر خالی
روغن ۶ ق غ
پودر خمیر مایه ۱ ق غ
نمک ۱ ق م
پودر سیر ١ ق چ
مواد رومال:
١عدد زرده تخم مرغ
نصف استکان زعفران دم کرده
١ غ ق روغن

طرز تهیه:

اول از همه شیر ولرم رو با شکر مخلوط کردم بعد پودر خمیر مایه رو روش پاشیدم گذاشتم تا عمل بیاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدودا ٥/٦ دقیقه زمان میبره
تخم مرغ و نمک، روغن رو داخل کاسه خمیر زن مخلوط کردم بعد مخمر عمل اومده رو اضافه کرده و مخلوط میکنیم و بعد آرد و پودر سیر رو روی مواد الک کردم. آرد رو تا جایی اضافه کنید که خمیر بدستتون نچسبه. اگر مثل من با دستگاه خمیر زن کار میکنید حدود ٥ دقیقه با دور کند ورز بدین، اما با دست حدود یک ربع زمان نیاز هست تا حسابی ورز بخوره. بعد جمع کرده و کف ظرف رو کمی چرب کردم و روش رو با سلفون پوشوندم و یک ساعت در محیط آشپزخونه جای تاریک گذاشتم تا به اصطلاح ور بیاید و حجمش دوبرابر شه، بعد از ور اومدن پف خمیر رو با دست گرفتم حالاخمیر ما آمادست، میتونید با هر موادی که دوست داشتین پر کنید. من با مخلوطی از گوشت چرخی و پیاز داغ و ادویه و فلفل دلمه و قارچ و رب (مایه ماکارونی) پر کردم. روش هم پنیر پیتزا زدم و بعد رومال که مخلوطی از زرده و زعفران و روغن هست آماده کردم.
در فر از قبل گرم شده با دمای ١٨٠ درجه به مدت ٢٥ دقیقه آماده میشه.

منبع: آشپزخونه

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اشترودل گوشت اشترودل آشپزی سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089355

دیگر خبرها

  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)