Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مهراله رخشانی مهر پنجشنبه در آیین افتتاح یک دبیرستان ۹ کلاسه در شهرستان باوی افزود: سال گذشته یکهزارو ۸۰۰میلیارد ریال از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به خوزستان اختصاص یافت.

وی بیان کرد: همچنین با تلاش استانداری خوزستان ۲ هزار و ۸۰۰میلیارد ریال از اعتبارات استانی به بخش مدرسه سازی و تجهیزات اختصاص داده شد که در کشور چنین رقمی سرآمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به طرح آجر به آجر گفت: این طرح امسال تدوین شده تا در قالب آن با فرهنگ سازی و تبلیغ از تمامی مردم برای ساخت مدرسه دعوت کنیم.

وی ادامه داد: امروز تفاهم نامه مهمی با شرکت ایرانسل برای تبلیغ طرح آجربه آجر منعقد شد و امید است با سایر دستگاه ها نیز این تفاهم نامه منعقد شود.

امروز پنجشنبه با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش و مسولان استانی و محلی مدرسه‌ای ۹ کلاسه در مقطع دوره اول متوسطه در شهرستان باوی به بهره‌برداری رسید.

اعتبار ساخت این مدرسه ۵۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت ایرانسل ساخته شده است.

این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیر بنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده است.

همچنین امروزتفاهم نامه ای بین سازمان نوسازی مدارس و شرکت مخابرات به منظورتبلیغ طرح آجر به آجر منعقد شد.

برچسب‌ها خیران مدرسه ساز خوزستان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خیران مدرسه ساز خوزستان مدرسه سازی خیران مدرسه ساز خوزستان مدرسه سازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، دو هزار و ۵۰۰ نفر از روستاییان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال وهزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

مدیرعامل آبفا مازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می‌شود.

برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 6098059

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان