Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور دستور داد با توجه به وضع شدیدتر کرونا در تهران، کنترل ها و نظارت ها با دقت، شدت و جدیت بیشتری پیگیری شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای روحانی روز پنجشنبه در جلسه روسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا از روسای کمیته‌های امنیتی – اجتماعی و درمانی این ستاد خواست تا دستورالعمل تدوین شده در این عرصه را برای تصویب در جلسه روز شنبه ستاد ملی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بر اساس انتظار و مطالبه جامعه و نیز دستگاه‌های نظارتی و مسئول برای وضع ضمانت اجرایی در قبال رعایت دستورالعمل‌ها و جریمه کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند نظیر آنچه در کشور‌های دیگر نیز اجرا شده است، جرائمی متناسب با تخلفات در سه سطح ادارات، اصناف وکسب و کار‌های خصوصی و فضا‌های عمومی و همچنین دستگاه‌های ناظر و جریمه کننده، مشخص شده است.
رئیس جمهور اظهارداشت: در خصوص ادارات باید تخطی از پروتکل‌ها به عنوان تخلف اداری محسوب شده و طبق ضوابط اداری، با قاطعیت و جدیت با متخلفان برخورد شده و مورد توبیخ اداری قرار گیرند.
اقای روحانی افزود: در خصوص اصناف نیز ضروری است با کمک سازمان‌های مرتبط با اصناف و بنگاه‌های خصوصی و اتاق اصناف، نظارت‌ها با قاطعیت دنبال شود و متخلفان چه صاحبان مشاغل و بنگاه‌ها و چه خدمات گیرندگان، بر اساس جرائمی که تعریف شده باید برخورد شوند.
وی با اشاره به اینکه ستاد‌های استانی مقابله با کرونا با توجه به مصوبات گذشته ستاد ملی همچنان با مجوز وزیران کشور و بهداشت و متناسب با وضعیت شیوع کرونا در استان‌های خود تصمیم می‌گیرند، دستور داد با توجه به وضعیت شدیدتر کرونا در تهران، کنترل‌ها و نظارت‌ها با دقت، شدت و جدیت بیشتری دنبال شود تا هر چه سریعتر به شرایط کنترل و مدیریت شده بیماری، نزدیک شویم.
رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود نیز با اشاره به اقداماتی که طی ۸ ماه گذشته در خصوص آموزش دستورالعمل ها، اطلاع رسانی و تذکرات برای اجرای دقیق این دستورالعمل‌ها برای حفظ سلامتی مردم انجام گرفته، گفت: با توجه به تداوم روند شیوع این بیماری و شرایط جدید آن و افزایش شمار مبتلایان و فوتی ها، عدم رعایت دستورالعمل‌ها در سطح جامعه، مستلزم جریمه متخلفان است بویژه اینکه در ماه‌های پیش رو بر اثر امکان تلاقی کرونا با سرماخوردگی و آنفلوآنزا با مخاطراتی مواجه خواهیم شد که برای کنترل آن، وضع جرائم برای متخلفان را ضروری‌تر می‌سازد. برچسب ها: رئیس جمهور ، شیوع کرونا ، تهران ، نظارت گسترده ، دستورالعمل های بهداشتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور شیوع کرونا تهران نظارت گسترده دستورالعمل های بهداشتی دستورالعمل ها رئیس جمهور نظارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است