Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۰ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رمزگشائی از قتل جوانی ۲۷ ساله نیکشهری

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و پلیس شهرستان نیکشهر پرونده قتل جوانی ۲۷ ساله نیکشهری پس از ۵ ماه روشن و عاملان جنایت دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار " احمد طاهری  گفت: هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام یک فقره فوت مشکوک جوانی ۲۷ ساله در حوالی روستای شیرآباد شهرستان نیکشهر ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از بررسی صحنه ومعاینه جسد توسط کاراگاهان پلیس، مشخص شد، جسد دچار سوختگی شدید و از ناحیه استخوان پیشانی سوراخ و دچار ضربه و شکستی شده است و با توجه به مشکوک بودن موضوع تحقیقات کاراگاهان جهت مشخص شدن علت فوت آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از ۵ ماه کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، ۴ متهم را در این زمینه شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه و ضربتی آن‌ها را در یکی از خیابان‌های شهر نیک شهر دستگیر کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند، ولی با روبه رو شدن ادله و مستندات پلیس به قتل این جوان اعتراف کردند.

او  اظهار داشت: در بازجویی‌های تکمیلی مشخص شد که متهمان با انگیزه سرقت خودروی مقتول، وی را به حوالی روستای شیر آباد کشانده و با یک کلت کمری او را به قتل رسانده و جسدش را سوزانده و درمحل رها کرده و خودرو را به سرقت برده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات برای کشف خودرو مقتول ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

کشف ۳ هزار دارو غیر مجاز و قاچاق از منزلی

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۳ هزار و ۱۹۰ عدد انواع دارو‌های غیرمجاز قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حیدر علی کیخائی مقدم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع دارو خارج از شبکه قانونی و به صورت غیر مجاز و قاچاق در منزلی در یکی از روستا‌ها در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او  افزود: ماموران پاسگاه پلان این شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و و با هماهنگی مراجع قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از آن منزل موفق به کشف ۳ هزار ۱۹۰ نوع دارو غیر مجاز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: در این رابطه متهم ۴۳ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کیخائی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف ذاتی خود به منظور جلوگیری از آسیب به اقتصاد ملی با عزمی راسخ در برابر پدیده قاچاق کالا خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی قاتل فراری کالای قاچاق سوخت قاچاق غیر مجاز و قاچاق جوانی ۲۷ ساله پلیس آگاهی کشف ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان