Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌اله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: حال و هوای شهر کرمانشاه در زمینه شیوع ویروس کرونا، اصلا خوب نیست، وضعیت قرمز است.

وی با تاکید بر حضور فعال مردم در راستای مبارزه با این ویروس، گفت: وضعیت هم‌اکنون حساس است، برای عبور از وضعیت قرمز و قطع زنجیره انتقال باید همه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار هم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: بیماری کرونا جدی است آمار بستری و مرگ‌ومیرها افزایش یافته، بهترین عامل برای قطع زنجیره انتقال خود مردم هستند که با استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نقش موثر خود را ایفا کنند.

وی با تاکید بر عدم حضور در اجتماعات، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما برگزاری مراسمات ختم است، اگر برای جان خود، اقوام، بستگان و اطرافیان ارزش قائل هستیم از دیگران برای شرکت در مراسمات دعوت نکنیم، اگر رعایت نکنیم وضعیت بدتر می‌شود تعداد بستری و آمار مرگ و میز افزایش می‌یابد.

رنجبر مصوبات ستاد کرونای استانی را لازم‌الاجرا دانست و گفت: ۱۹ محدودیت در ستاد کرونای استانی مصوب شده که ابلاغ و پیگیری می‌کنیم.

وی از تشدید نظارت‌ها بر این محدودیت‌های اعمال شده خبر داد و گفت: ۲۰۰ دستگاه تاکسی و هشت دستگاه اتوبوس تاکنون به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی توقیف شده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا ویروس رنجبر مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران

علی چاله‌چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : با توجه به هشدار‌های هواشناسی در خصوص وقوع بارش‌های سنگین از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ماه که هسته اصلی بارش‌ها از چهارشنبه تا شنبه خواهد بود، از کشاورزان استان تقاضا می‌شود تمهیدات لازم را جهت مراقبت از زمین‌های کشاورزی، باغات و دام‌های خود بکار گیرند.

علی چاله‌چاله افزود: کشاورزان برای جلوگیری از خسارت احتمالی باید آبیاری مزارع را در مناطق دربرگیرنده بارندگی ها، بویژه در مزارع غلات جهت جلوگیری از خوابیدگی مزارع، بیماری‌های قارچی و زنگ گندم به تاخیر بیندازند.

وی اضافه کرد: بهره برداران از سمپاشی مزارع و باغات خود طی این بازه زمانی اجتناب کرده و نسبت به پاکسازی مسیر آب مزارع و باغات و کانال‌ها اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: کنترل رطوبت انبار‌ها جهت جلوگیری از بیماری‌های قارچی، بسته نگه داشتن دریچه گلخانه‌ها در هنگام کاهش دما و بارش‌ها و پاکسازی، تنظیم و کنترل دریچه‌های ورودی و خروجی آب استخر‌ها نیز باید در اولویت قرار گیرد.

چاله‌چاله با بیان اینکه لازم است دامداران و عشایر استان نیز طی این مدت از عبور دام‌ها در ارتفاعات اجتناب کرده و دام ها، علوفه و خوراک دام و طیور را به اماکن سرپوشیده منتقل کنند یادآور شد: زنبور داران نیز تمهیدات لازم را جهت مراقبت از کندو‌ها در زمان بارندگی‌ها اعمال کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی