Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:15:47 GMT

کشف ۹۰ راس دام قاچاق در پاوه

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۹۲۴۵

کشف ۹۰ راس دام قاچاق در پاوه

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ حیدر حق جویان فرمانده انتظامی پاوه گفت: ماموران انتظامی پاوه حین کنترل محور عبوری شهرستان به سمت مرز به ۳ دستگاه خودروی خاور و نیسان که با دیدن ماموران مسیر خود را تغییر دادند، مشکوک شدند.

او ادامه داد: ماموران بلافاصله به تعقیب این خودرو‌ها پرداخته و پس از مدتی تعقیب و گریز همه آن‌ها را توقیف و نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ حق جویان بیان کرد: در جریان این بازرسی ۹۰ راس دام قاچاق شامل ۷۸ راس گوسفند و ۱۲ راس گوساله که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.
فرمانده انتظامی پاوه همچنین از دستگیری ۴ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در کرمانشاه


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت از او خبر داد.


 سرهنگ حسین براری  اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او  ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ براری بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه اعتراف و سپس برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.



کشف ۳۷ فقره سرقت در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از کشف ۳۷ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
او  گفت: در همین راستا ۱۲ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم به مراجع قضائی تحویل شدند.

 

کشف ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در هرسین

 


 جانشین فرمانده انتظامی هرسین گفت: از ابتدای مهر تا روز دهم این ماه، ۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر با تلاش ماموران پلیس شهرستان کشف شده است.

 سرهنگ "نوذر شاه حسینی" اظهار داشت: عمده مواد مخدر کشف شده در هرسین طی ۱۰ روز سپری شده از مهرماه را تریاک و گل تشکیل می‌دهند.

او  افزود: در همین راستا ۴ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در روانسر


فرمانده انتظامی روانسر گفت: با تلاش ماموران پلیس ۲ محموله قاچاق در این شهرستان به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ ایمان مرادی اظهار داشت: در ماموریت نخست ماموران پاسگاه دولت آباد روانسر حین گشتزنی در محور نهرابی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او  ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، ۶ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ۴۸۰۰ قالب صابون و یک هزار و ۲۲۴ عدد قوطی کمپوت آناناس قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

سرهنگ مرادی بیان کرد: راننده کامیون دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.



کشف ۴۵ راس دام قاچاق


فرمانده انتظامی روانسر در ادامه از کشف ۴۵ راس گوسفند قاچاق نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد دام از یک دستگاه کامیون کشف شد.
او با بیان اینکه ارزش دام‌های قاچاق کشف شده به یک میلیارد ریال می‌رسد، افزود: یک نفر نیز در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی سرقت خودرو قاچاق کالا مبارزه با مواد مخدر تحویل مراجع قضائی شد فرمانده انتظامی قطعات خودرو مواد مخدر فقره سرقت برای صدور کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ مهران فر با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات