Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمان «پشت در‌های بهشت» نوشته رضا کاشانی اسدی درباره رخداد‌های قبل و بعد واقعه عاشورا و جامعه کوفه، توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش گروه  فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رمان «پشت درهای بهشت» نوشته رضا کاشانی اسدی درباره رخدادهای پیش و پس واقعه عاشورا و جامعه کوفه در آن‌زمان، به‌تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده این‌کتاب، مخاطبش را به شهر کوفه و زمانی می‌برد که ۱۰ هزار نامه برای امام حسین (ع) فرستاده شده و از او دعوت کرده‌اند برای امامت به کوفه بیاید. اما با ورود عبیدالله بن زیاد، ورق برمی‌گردد و کوفه روی دیگرش را نشان می‌دهد. در نتیجه کوفه در اختیار ابن‌زیاد قرار گرفته و مردم شهر و قبایل برای بیعت با او، از هم سبقت می‌گیرند.

داستان این‌رمان درباره جوانی به‌نام موقع است که مقابل پدر خود می‌ایستد و خواستار رسیدن به لشگر امام حسین (ع) است. موقع، شاگرد ویژه حبیب‌بن‌مظاهر (ع) است. وقتی حبیب به قصد پیوستن به امام حسین(ع) از کوفه خارج می‌شود، موقع با واقعیتی روبرو می‌شود که ...

رضا کاشانی اسدی در رمان «پشت درهای بهشت»، فضای خدعه و خفقان زمان شهادت امام حسین(ع) را تصویر کرده و برخی از عبرت‌های ماجرای عاشورا را در قالب داستان بیان کرده است. او با استفاده از روایات تاریخی، ماجرای زندگی فردی را به تصویر کشیده که بخشی از زوایای پنهان آن‌برهه تاریخی را برای مخاطب روشن می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کتاب رضا کاشانی کوفه امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)

دریافت 40 MB کد خبر 6090827

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)