Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:13:32 GMT

حکیمی: اینترمی تواند قهرمان سری آ شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۹۵۲۹

حکیمی: اینترمی تواند قهرمان سری آ شود

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در ادامه مسابقات هفته اول فصل جدید لیگ فوتبال ایتالیا(سری آ) اینترمیلان موفق شد 5 بر 2 بنونتو را شکست دهد.

در این مصاف اشرف حکیمی زننده گل چهارم تیمش در دقیقه 42 بود. وی بعد از بازی عنوان کرد قابلیت های اینتر در فصل جدید زیاد است تا جایی که می توانند تا قهرمانی لیگ پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به گزارشگر اسکای اسپورت گفت: از آنچه در بازی اتفاق افتاد، بسیار خوشحالم. باتیم هماهنگ شده ام و سعی می کنم آنچه مربی از من می خواهد را انجام دهم.

حکیمی افزود:بازی امروز شروعی بسیار مثبت برای من بود. در دورتموند هم که بودم، همان نقشی که مربی امروز از من خواست،‌را ایفا می کردم.

ستاره مراکشی ادامه داد:دقیقا متوجه هستم که مربی  از من چه می خواهد. هم تیمی هایم به من کمک زیادی می کنند تا به سرعت به هماهنگی کامل برسم.

حکیمی در مورد شانس قهرمانی تیمش در سری آ گفت:‌قابلیت های ما زیاد هستند. می توانیم تا قهرمانی مسابقات برویم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: ایتالیا اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان فوتبال هلند مشخص شد

تیم فوتبال آیندهوون در حالی که ۲ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر هلند باقی مانده است عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود