Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پرورش تفکر، خلاقیت و کارآفرینی در دانش آموزان و شناسایی دانش آموزان خلاق و پرورش صحیح تفکر خلاق آنان از اهداف برگزاری  المپیاد سلول‌های بنیادی و کارآفرینی است و دانش آموزان اهوازی به مرحله سوم این المپیاد راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی،   آشنایی دانش‌آموزان با زمینه‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی  و کمک به خلق دانش، محصول، خدمت و ثروت از فعالیت‌های پژوهشی از اهداف برگزاری این المپیاد عنوان کرد.

معتوکی  با بیان اینکه دانش آموزان ناحیه ۴ اهواز به مرحله سوم المپیاد راه یافتند، ادامه داد: این آزمون در سه مرحله و دو بخش ۱۰۰  و ۲۰۰ امتیازی به صورت فردی و تیمی برگزار می‌شود که محمد حسن فلاحت دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان شهید بهشتی  توانست به مرحله سوم المپیاد کارآفرینی و همچنین دانش آموز سید محمد سینا آل محمد به مرحله سوم المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی راه پیدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان کسب این موفقیت را به کلیه دانش آموزان، اولیاء و  جامعه فرهنگی تبریک گفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان المپیاد سلول های بنیادی مرحله سوم المپیاد سلول های بنیادی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان چه انتظاری از معلمان دارند؟

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • دانش آموزان چه انتظاری از معلمان دارند؟
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود