Web Analytics Made Easy - Statcounter

جان آلدریج بر این باور است که لیورپول در حال حاضر نباید بازیکنان فعلی اش را از دست بدهد.

جان آلدریج، مهاجم سابق لیورپول، ترکیب فعلی این تیم را قدرتمند می داند و بر این باور است که فعلا نباید بازیکنی از لیورپول جدا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، جان آلدریج راجع به لیورپول بیان داشت:

هفته دیگر که پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده، جالب است که نگاهی به ترکیب تیم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابستان صحبت هایی مبنی بر رفتن بازیکنانی مانند شکیری، اوریگی، بروستر و ویلسون بود و این موضوع را هم می دانیم که مربی ها معمولا دوست ندارند که ترکیب بزرگ و پر از بازیکنان مختلف داشته باشند و همیشه ممکن نیست که به همه زمان و فرصت بازی برسد. این فصل بسیار غیر عادی است و با اینکه شاید همچنان شاهد ترک تیم توسط یکی دو بازیکن باشیم اما با این حال فکر نمی کنم اگر ترکیب تیم کمی بزرگ تر از حالت عادی باشد، اتفاق خاصی رخ دهد و اتفاقا در صورت بروز مصدومیت و آسیب دیدگی، به کمک و محافظت از تیم نیز می آید.

این بازیکنان نشان داده اند که در صورت نیاز می توانند عملکرد خوبی داشته باشند

آلدریج در ادامه گفت:

اگر پیشنهادهایی که برای بازیکنان می آید در حدی که باشگاه می خواهد نباشد، این بازیکنان نشان داده اند که در صورت نیاز می توانند عملکرد خوبی داشته باشند و می توانید شرایط را بار دیگر در ژانویه بررسی کنید. 

مهاجم سابق قرمزها درباره ترکیب فعلی لیورپول گفت:

چیزی که حیاتی است، پوشاندن تمام نقاط زمین است و احساس می کنم مخصوصا با جذب تیاگو و ژوتا، در حال حاضر لیورپول این توانایی را دارد. از لحاظ مصدومیت هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و در حال حاضر نیز چند بازیکن را به همین دلیل در اختیار نداریم. برای همین است که باید گزینه های مختلفی داشته باشید و به نظرم بازی های زیادی که در ابتدای فصل در لیگ کاپ انجام می دهیم کمک می کند زیرا برخی بازیکنان فرصت بیشتری پیدا می کنند و می توانند خودشان را نشان دهند. عمق ترکیب تیم خوب است و در زمستان به بازیکنان زیادی نیاز داریم؛ چه به دلیل مصدومیت برخی را از دست دهیم و چه کلوپ بخواهد ترکیب تیم را مدیریت کند و برخی بازیکنان را آماده و سرحال نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

لیورپول - آرسنال روی میز کارشناس طرفداری | قبل از تماشای لیورپول - آرسنال ببینید و بخوانید

دیوید جیمز: نویر بهترین دروازه بان جهان است ولی آلیسون این عنوان را از او پس خواهد گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترکیب تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون نگران است که جدایی یورگن کلوپ باعث شود که لیورپول مانند منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با افت زیادی مواجه شود.

کلوپ در پایان فصل بعد از تقریبا ۹ سال آنفیلد را ترک خواهد کرد. در طی این مدت او قرمزها را به قهرمانی در انگلیس، اروپا و جهان و همچنین قهرمانی در جام حذفی، دو جام اتحادیه و سوپرجام اروپا رساند.

لیورپول آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد را به عنوان جانشین کلوپ معرفی کرده است و با پرداخت غرامت برای این مربی هلندی هم موافقت کرده و انتصابش به تایید رسمی نزدیک است.

اوون نگران است اسلوت تبدیل به نسخه دوم دیوید مویس شود. او گفت: «من می‌ترسم لیورپول هم مانند یونایتد شود و افت کند. واقعا امیدوارم چنین نشود و با یک مربی جدید، رویکرد جدید و چند خرید خوب همه چیز مثل دوران کلوپ ادامه پیدا کند.

من فکر نمی‌کنم که اسلوت خیلی متفاوت از لیورپول کنونی بازی کند. اما مسلما هر هوادار لیورپول نگران است که آنها تبدیل به یونایتد و حتی آرسنال و چلسی شوند.

دیگر خبرها

  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • تیزر جالب نایکی از معرفی پیراهن اول لیورپول در فصل 2024/25 / فیلم
  • رونمایی از پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 + عکس
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟