Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:18:48 GMT

جوان گچسارانی در جمع پارکوکاران تیم ملی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۹۹۲۸

جوان گچسارانی در جمع پارکوکاران تیم ملی+تصاویر

آرمین قابضی جوان ۲۲ ساله گچسارانی است که ۱۲ سال فعالیت در رشته پارکور و نیز فعالیت در رشته هایی نظیر کشتی و کونگ فو را در کارنامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی ایران و پس از ارزیابی داوران رسمی این رقابت‌ها و همچنین بررسی سوابق و عناوین ورزشکاران نخبه پارکور ایران، در نهایت نفرات برتر به تیم ملی پارکور ایران دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمین قابضی جوان ۲۲ ساله گچسارانی است که ۱۲ سال فعالیت در رشته پارکور و نیز فعالیت در رشته هایی نظیر کشتی و کونگ فو را در کارنامه دارد.

از جمله مقام ها و افتخارات این ملی پوش گچسارانی  می توان  به دو بار شرکت در دو فصل برنامه تلویزیونی عصر جدید،نائب قهرمانی مسابقه آنلاین آسیایی پارکور،نائب قهرمان مسابقات کشوری پارکور،قهرمان جنوب کشور در کشتی فرنگی،دو قهرمانی در رزم پهلوانی پرثوآ فدراسیون ورزشهای همگانی و پنج قهرمانی در فدراسیون کونگ فو اشاره کرد.

   آرمین قابضی از گچساران،علی میر چناری،صادق کریمخاه،علی نظری،حمید رضا میانبندی،علی افتاده،سروش بهرامی،اشکان یزدانی مهر،ایلیا موحد،رضا سلیمانپور،سروش ابراهیمی،محمد مرادی،یاسین همتی نژاد،حامد مرادی،محمد عباسی،علی خاکی،عارف حسین پور،سعید غلامی،امین طایی،میلاد گنج خوانلو،محمد امراللهی،محسن ارجمند از دعوت شدکان به تیم ملی پارکور هستند.  

این ورزشکاران در قالب برنامه‌های بلندمدت تیم ملی دعوت شده اند ، روند آماده سازی تیم ملی پارکور و اردو‌های این تیم به زودی نیز آغاز خواهد شد تا تیم ملی پارکور ایران با تمام توان در رقابت‌های قهرمانی جهان سال ۲۰۲۱ شرکت کند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی پارکور فعالیت در رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • المپیک شگفتی‌ها
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی