Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا کارشناس فوتبال کشورمان و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اوضاع به هم ریخته تیم استقلال بیان کرد: ابتدا باید ببینیم چه کسی مدیر عامل باشگاه می‌شود، سپس بیاییم راجع به انتخاب سرمربی بحث کنیم. مدیر عامل حق قانونی حذف و انتخاب سرمربی تیم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به این که زمان کمی تا شروع مسابقات داخلی داریم، باید یک مربی خوب تیم را همراهی کند که شناخت کافی از بازیکنان داشته باشد. از نظر من فرهاد مجیدی و مجید نامجو مطلق بیشتر با این شرایط همخوانی دارند.

فریبا درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم استقلال بیان کرد: واقعا استقلال هیچ زمانی این طور نبوده، چرا که این تیم در حال حاضر نه سرمربی و نه مدیرعامل دارد، حتی پنجره نقل و انتقالات آبی پوشان نیز بسته است. درحالی که تیم رقیب ما (پرسپولیس) که از صعود آن‌ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خوشحال هستم، شرایط بسیار خوبی دارد. پرسپولیس با موقعیتی که از برانکو گرفت توانست پنجره نقل و انتقالات خود را باز نگه دارد و مربی آن‌ها خیلی خوب کار خود را آغاز کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در رابطه با سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) اظهار داشت: بدشانسی در این دور از مسابقات با تیم ما یار بود، چون در بازی استقلال مقابل پاختاکور سیستم کمک داور ویدئویی نبود و واقعا یک خطای هند آشکار برای ما گرفته نشد. شاید اگر آن پنالتی برای استقلال گرفته می‌شد الان استقلال هم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی شد.

امضای بازیکن خشک نشده علیه سرمربی پست می‌گذارد

فریبا درباره پست اینستاگرامی یکی از بازیکنان استقلال علیه مجید نامجو مطلق گفت: بازیکن هنوز ۵ ماه نشده به استقلال آمده است و هنوز امضای قرارداد او خشک نشده، ضد سرمربی تیم پست می‌گذارد. همه این‌ها از عدم مدیریت است.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر نظم و انضباط به تیم استقلال برگردد. هواداران و پیشکسوتان از این وضع بسیار ناراحت هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال بهتاش فریبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر یکی از چهره‌های مشهور و ‏تاثیرگذار فوتبال فرانسه است. سرمربی افسانه‌ای آرسنال در حال ‏حاضر به عنوان رئیس توسعه جهانی فیفا فعالیت می‌کند. تاثیرگذاری ‏ونگر بر فیفا به حدی است که او برای تغییر قانون آفساید به عنوان ‏یکی از اساسی‌ترین قوانین فوتبال تلاش می‌کند.‏

ونگر امروز در یک مصاحبه به حمایت از نمایندگان کشورش در ‏رقابتهای این فصل اروپا پرداخت. ونگر گفت بعد از سالها امسال ‏بالاخره می‌تواند سال قهرمانی پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان باشد. او ‏حمایت از مارسی را هم فراموش نکرد و گفت این تیم اسلحه‌های ‏لازم برای قهرمانی در لیگ اروپا را در اختیار دارد. ‏

پاری سن ژرمن در مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ به خصوص ‏در بازی برگشت مقابل بارسلونا نشان داد که یکی از قدرتهای این ‏فصل فوتبال اروپا است. آنها در نیمه‌نهایی باید به مصاف دورتموند ‏بروند و در فینال با برنده دیدار رئال مادرید-بایرن مونیخ روبرو خواهند ‏شد. ‏

ونگر که امروز در یک برنامه فوتبالی در استاد دو فرانس شرکت کرده ‏بود گفت:" من از اول فصل گفته‌ام که امسال می‌تواند سال ‏پی‌اس‌جی باشد. ما امسال یک فینال زودرس بین منچسترسیتی و ‏رئال داشتیم که یکی از مدعیان اصلی کنار رفت. من معتقدم بالاخره ‏و بعد از سالها امسال می‌تواند سال قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ ‏قهرمانان باشد". ‏

ونگر در ادامه درباره مارسی که با حذف کردن بنفیکا در لیگ اروپا به ‏نیمه‌نهایی رسیده صحبت کرد و گفت:" مارسی اسلحه‌های کافی برای ‏رسیدن به فینال را دارد. هم پی‌اس‌جی و هم مارسی امسال می‌توانند ‏به فینال‌های اروپایی برسند. وقتی تیمهای کشور شما به نیمه‌نهایی ‏می‌رسند مگر می‌توانید دائم به فینال فکر نکنید؟" ‏

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال