Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته ادن هازارد از روی سکوهای ورزشگاه دی استفانو نظاره گر تلاش هم تیمی هایش برابر وایادولید بود.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ساعاتی قبل از شروع بازی با وایادولید بود که از فهرست رئال به دلیل مصدومیت کنار گذاشته شد. هازارد روز قبل از بازی مصدومیت مختصری داشت ولی به زیدان گفته بود که مشکلش جدی نیست ولی با نظر پزشکان حالا باید بین سه تا 4 هفته به دور از میادین بماند که خبر بدی برای رئالی ها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره 130 میلیون یورویی رئال بیش از نیمی از بازی های تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

قبل از شروع بازی و زمانی که فلورنتینو پرز رئیس رئال در حال رفتن به سمت جایگاهش بود، ابتدا به ادر میلیتائو برخورد و با او خوش و بش کرد. ادن هازارد که با فاصله از میلیتائو روی صندلی اش نشسته بود، با دیدن پرز بلند شد و به سمت او رفت. این دو برای ثانیه هایی باهم صحبت کردند. اتفاقی که از دید دوربین ها دور نماند.

قطعا پرز زمانی که هازارد را از چلسی جذب کرد، تصورش را هم نمی کرد که او به دلیل مصدومیت های متعدد، یک ناکام مطلق لقب بگیرد هرچند هازارد این فرصت را دارد تا در فصل جاری ارزش هایش را بالاخره به هواداران رئال ثابت کند.

 

 

 

 

 

رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل) ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه روبروی لوریان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و ۳ امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل هم برای عثمان دمبله ارسال کرد که دو گل دیگر پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند.

این ستاره فرانسوی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به ۴۳ گل برساند و این بدین معناست که او از بهترین رکوردش که به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل 21-2020 بود عبور کرد

این بازیکن در این فصل در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق شده ۴۳ گل به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که حالا کادر فنی، مدیران و هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر حضور و درخشش او در این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!