Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:03:26 GMT

افتتاح ۲ هتل در انزلی به مناسبت هفته گردشگری

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۱۲۶

افتتاح ۲ هتل در انزلی به مناسبت هفته گردشگری

دو هتل با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان در انزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» امروز (پنج‌شنبه، ۱۰ مهر) در آیین افتتاح دو هتل گردشگری انزلی اظهار داشت: برای این هتل ها ۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد که موجب اشتغال ۳۷نفر به‌صورت مستقیم و ۵۲ نفر به‌صورت غیر مستقیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار انزلی افزود: افتتاح هتل های ملورین و آرکا ظرفیت تختی و هتلی این شهر که از قابلیت بسیاری برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری برخوردار است را افزایش می دهد.

 

وی گفت: امیدواریم با افتتاح هتل های مناسب و شایسته بتوانیم علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان این منطقه، شرایط مناسبی برای ماندگاری مسافران را در این شهر فراهم کنیم.

 

«حمیدرضا آذرپور» نیز در این آیین اعتبار هزینه شده در هتل ملورین را بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آورده شخصی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی اعلام کرد و متذکر شد: این هتل در زمینی به مساحت ۴۶۰ متر مربع با یک هزار و ۸۰۰ متر زیربنا در چهار طبقه و ۱۶ واحد اقامتی احداث و به بهره برداری رسیده است.

 

معاون امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گیلان اظهار داشت: هتل مذکور با ظرفیت ۶۵ تخت برای ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۳۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: هتل آرکا انزلی نیز با بیش از هشت میلیارد تومان آورده شخصی و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل تسهیلات بانکی به بهره برداری رسیده است. 

 

آذرپور اظهار داشت: این هتل در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در یک هزار و ۲۰۰ متر زیربنا و ۱۶ واحد اقامتی، تعداد ۶۰ تخت به ظرفیت هتلی این شهر اضافه کرده است.

 

وی ظرفیت کافه رستوران و کافی شاپ این هتل را ۵۰۰ نفر عنوان کرد و متذکر شد: با افتتاح این هتل برای ۱۷ نفر به‌طور مستقیم و ۲۲ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

 

گفتنی است، با افتتاح این دو هتل، تعداد هتل ها در شهرستان بندرانزلی به ۲۷ باب رسید.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار انزلی ماندگاری مسافر هفته گردشگری نفر به صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک جمع آوری زباله‌های حاشیه روستای رهنه از توابع شهر تایباد استان خراسان رضوی به همت دانش آموزان، مدیر و دبیران مدرسه شهید مولایی و با حضور دیگر مسئولان انجام شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان