Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:03:21 GMT

دستگیری ۲۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۲۸۴

دستگیری ۲۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در گیلان

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان گفت: در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش ۲۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در شهرستان‌های رشت، لنگرود، انزلی و سیاهکل دستگیر شدند.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش در گیلان، اظهار کرد: ۲۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در راستای برخورد با اخلالگران نظم جامعه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری ۱۹نفر از اوباش نوظهور به اتهام نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در رشت و سیاهکل، افزود: هفت نفر از اشرار نیز به اتهام نزاع فردی و درگیری در شهرستان‌های رشت، لنگرود، انزلی و سیاهکل توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند و جهت سیر مراحل قانونی تحول مراجعه قضایی شدند.

وی بازدید از ۷۱ واحد صنفی پاتوق اوباش و پلمب چهار واحد از آن‌ها را از دیگر اقدامات قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش دانست و گفت: در شناسایی و دستگیری این اراذل، هشت تیغه قمه و چاقو ضامن‌دار کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ایجاد اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام و تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آنها نخواهد داد.

سردار عزیزاله ملکی با تاکید بر اینکه جلوگیری و برخورد با اخلالگران نظم و امنیت، تعامل و حمایت‌های همه جانبه دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه را می‌طلبد، بیان کرد: برخورد قاطع با اراذل و اوباش نیازمند حمایت و مشارکت تمامی آحاد جامعه است.

وی بهره‌گیری اراذل و اوباش از فضای مجازی برای انتشار تصاویر خشونت آمیز را یک معضل اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: با رصد و پایش مداوم فضای مجازی و حقیقی توسط پلیس هیچ نقطه امنی در استان گیلان برای فعالیت و عرض اندام این افراد وجود ندارد و نیروی انتظامی قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح برخورد با اراذل و اوباش مخلان نظم و امنیت اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان