Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با اشاره به اقدامات شاخص حوزه معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری این اداره کل طی یکسال گذشته گفت: در این مدت تعداد ۲۷موافقت اصولی برای ۲هتل، ۳هتل آپارتمان، یک مهمانپذیر، ۸مجتمع گردشگری، ۴سفره‌خانه سنتی، ۷اقامتگاه بومگردی، یک واحد پذیرایی بین‌راهی و یک پارک طبیعت گردشگری روستایی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۳۰میلیارد ریال صادر شده و تعداد ۱۴فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۲۰میلیارد ریال نیز برای اجرای پروژه‌های گردشگری اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خزائلی اظهارکرد: همچنین در این مدت تعداد شش اقامتگاه بومگردی، یک هتل تک ستاره، یک مجتمع خدماتی-رفاهی و یک واحد پذیرایی بین‌راهی ، یک هتل آپارتمان و فاز دوم یک مجتمع اقامتی– گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۳۵۴میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۹۹نفر به بهره‌‎برداری رسیده است.
او با اشاره به آمار اقامت و بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان از مهرماه سال گذشته تاکنون افزود: طی این مدت تعداد ۲۵۶هزار و ۴۸۰گردشگر داخلی و ۸۵۰۰گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید داشته‌اند و اقامت ۵۶ هزار و ۴۳۸گردشگر داخلی و ۳۶۰۰گردشگر خارجی نیز به ثبت رسیده است.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین همچنین از تهیه کتاب راهنمای جاذبه‌های طبیعی استان خبر داد و گفت: در این اطلس که با رویکرد ساماندهی فعالیت‌های طبیعت‌گردی استان تهیه شده، ۱۵۰جاذبه‌ طبیعی استان همراه با کیو آرکد، مسیرهای گردشگری، نقشه گرافیکی مسیرها و آثار طبیعی ثبتی استان برای آشنایی گردشگران معرفی شده است.
خزائلی یادآور شد: آموزش ۷۴۳نفر از شاغلان حوزه گردشگری، انجام ۲۴۳۵مورد بازدید نظارتی از تاسیسلات گردشگری و واگذاری منطقه نمونه گردشگری اوان به بخش خصوصی از دیگر اقدامات حوزه گردشگری استان طی یک سال گذشته به شمار می‌رود.

48

کد خبر 1438615

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد