Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها با برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال حالا نه جانشین او مشخص شده و نه کسی می داند سرمربی بعدی این تیم کیست. در چنین شرایطی اصلی ترین گزینه مدیران استقلال الکساندر نوری بود که به نظر می رسد با توجه در خواست های مالی این مربی ایرانی- آلمانی حضور او تا حد زیادی منتفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر از بین گزینه های موجود نزدیک ترین فرد به نیمکت استقلال فرهاد مجیدی است. سرمربی پیشین آبی ها که محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم دارند، بعد از اختلاف با احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه از استقلال رفت و حالا که حضور مربی خارجی در لیگ ایران هم ممنوع شده به نظر می رسد با توجه به افراد باقیمانده مجیدی اصلی ترین گزینه برای نیمکت آبی ها باشد.

در این باره اعضای هیات مدیره استقلال با مجیدی درباره سرمربیگری صحبت هایی را نیز انجام داده اند اما مساله مهم ناراحتی فرهاد از اتفاقات گذشته است. مجیدی که همچنان در امارات بسر می برد و فعلا هم برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد، دلش نمی خواهد بار دیگر هدایت تیم محبوبش را برعهده بگیرد و اتفاقاتی که درباره سعادتمند رخ داد، از سوی مدیران دیگر هم حادث شود.

از این رو او علاقه دارد اگر قرار است به استقلال برگردد شرایطی برایش ایجاد شود که با امکانات مناسب و در آرامش کامل کارش را جلو ببرد. به همین خاطر از مدیران باشگاه خواسته اگر دنبال برگشتنش هستند، یک تضمین مناسب به او بدهند تا اتفاقات قبلی تکرار نشود. مجیدی فصل قبل در شرایطی هدایت استقلال را برعهده گرفت که این تیم در رده پنجم لیگ بود اما در پایان با هدایت او نایب قهرمان شد. از طرفی او توانست با بردهای مهمی که به دست آورد تیم را به فینال حذفی رهسپار کند و شاید اگر اتفاقات حاشیه ای رخ نمی داد، شانس قهرمانی بالایی نیز داشت. فرهاد معتقد است با وجود این دستاوردهای مطلوب با او رفتار خوبی به عنوان یک پیشکسوت صورت نگرفته و به همین خاطر از مدیران باشگاه یک ضمانت اجرایی خوب برای بازگشت به کار درخواست کرده است.

حال اعضای هیات مدیره استقلال باید در وهله اول مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند و از طرف دیگر برای انتخاب سرمربی نیز سریعا اقدام کنند تا زمان از دست نرود. اینطور که شواهد نشان می دهد آنها به زودی برای راضی کردن مجیدی اقدام خواهند کرد و بعید هم هست در این امر ناکام باشند؛ البته این به شرطی است که بتوانند شروط نه چندان سخت فرهاد را هم اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید:خداحافظی احساسی کریمی با استقلالی‌ها/عکس

253 251

کد خبر 1438616

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است

سمیعی با تصمیم فوریتی هیات مدیره جایگزین خطیر شد ولی ظاهرا تغییرات زیادی در پایان این فصل در استقلال انجام خواهد شد و هیچ فردی از مدیران فعلی در راس آبی‌ها ابقا نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فرشید هاشم سمیعی وکیل جوانی که توسط مصطفی آجورلو به استقلال آورده شد و چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیات مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و با دستور مالک جدید باشگاه، افراد جدیدی خواهند آمد که در قواره این باشگاه بزرگ باشند نه اینکه اولین تجربه مدیریت شان، هیأت مدیره استقلال باشد.

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد، همانطور که بعداز آجورلو هم سرجایش ماند تا توسط حجت کریمی کنار گذاشته شود.

سپس او توسز کانال های ناشناخته، به حمید سجادی وصل شد و در استقلال به هیات مدیر ارتقا یافت. باید پذیرفت همان‌طور که خطیر در استقلال ماندنی نشد، سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال ماندگار نخواهد بود. سمیعی با مصاحبه های زیاد ، چهره رسانه ای پیدا کرد و طوری حرف زد که کانال های هواداری استقلال می پسندند. او در پی محبوبیت، بارها به تیم رقیب تاخت و چهره یک مدیر علمی را نداشت و بیشتر به درد جدال‌های هواداری خورد.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. 

در کوتاه مدت نگاه‌ها به قهرمانی لیگ است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!