Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: احداث بیش از ۱۱۰ هزار واحد برای محرومان در کشور در حال اجرا است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدباقر نوبخت عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی آغاز به ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی و 2 هزار واحد مسکن محرومان استان مرکزی در شهر کارچان با اشاره به این پروژه اظهار داشت: برای بهار سال آینده باید پروژه تمام شود و اقدام مطلوبی است و وظیفه دولت اقدام زیربنایی در حوزه راه‌آهن، سدها و غیره در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پروژه ساخت واحدهای مسکونی برای افرادی که توان مالی ندارند است و اکنون بیش از 110 هزار واحد در حال اجرا است و ده‌ها  واحد دیگر هم تحویل داده شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: امیدواریم همه در این اقدام که توصیه امام(ره) و تاکید مقام معظم رهبری به دولت است تلاش کنیم و در ارائه خدمت به انسان‌های شریف و کم‌درآمد سهیم باشیم.

نوبخت: ساخت مسکن برای محرومان ‌‌شتاب گرفت ‌نوبخت: 3 هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان مرکزی ساخته می‌شود‌خبر خوش نوبخت برای مردم کرمانشاه / پتروشیمی چهارم با سرمایه‌گذاری 7000 میلیاردی ساخته می‌شود

ساخت حدود 88 هزار واحد در 20 استان کشور برای مسکن محرومان

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن هم در این برنامه با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: بر اساس تفاهم‌های انجام شده در حدود 88 هزار واحد در 20 استان کشور برای مسکن محرومان با اعتبار بلاعوض در نظرگرفته شده و 2 هزار واحد برای ایتام کشور تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد با اعتبار بلاعوض بالغ‌بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان و حدود 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت ساخته می‌شود.

حمیدرضا سهرابی افزود: حدود 24 هزار واحد که سال گذشته آغاز شده بود به پایان رسید و امیدواریم طرح مسکن محرومان استان که 2 هزار واحد با اعتبار بلاعوض 60 میلیارد تومان و تسهیلات 100 میلیارد تومان به زودی به افتتاح برسند.

انتهای پیام/713

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان برای محرومان مسکن محرومان هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی

معاون شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی این نهاد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است؛ از تکمیل عملیات عمرانی ۲ میدان شهید عباس‌زاده و میدان واقع درشهرک یادگار امام خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید علی پورباقری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که در حال حاضر بیش‌از ۲۰ پروژه وجود دارد که مراحل پایانی خود را طی می‌کنند
وی با اشاره به تکمیل عملیات بازپیرایی میدان شهید عباس‌زاده در مساحت بالغ بر ۲۸۰۰ مترمربع، افزود: باتوجه به موقعیت مکانی این میدان در ورودی شهر و حاکم بودن شرایط ترافیکی بر ان عملیات بازپیرایی ان اجرا و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.
او با اشاره به عملیات احداث میدان جدید در شهرک یادگار امام در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، بیان کرد: ورودی شهرک یادگار امام از سمت خیابان پلیس و همجوار بودن با اردوگاه فعلی سبب‌شده این معبر یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار آید که نیازمند ایمن سازی و اصلاح هندسی بود که در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان در دستور کار قرارگرفت و اجرا شد و هم‌اکنون احداث این میدان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پورباقری افزود: انجام عملیات خاکبرداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش، ایجاد فضای سبز، نورپردازی از جمله مهمترین اقدامات اجرا شده دراین دو پروژه است.

دیگر خبرها

  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان