Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:13:34 GMT

کاظمی: نویدکیا بهترین انتخاب برای سپاهان بود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۸۷۲

کاظمی: نویدکیا بهترین انتخاب برای سپاهان بود

فرهاد کاظمی سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که محرم‌ نویدکیا بهترین انتخاب برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری این تیم است.

به گزارش ورزش سه، کاظمی که دوران طلایی سپاهان با دو قهرمانی او در لیگ برتر و جام حذفی آغاز شد در خصوص حضور محرم نویدکیا در سپاهان گفت: محرم اسطوره فوتبال اصفهان است و این بهترین انتخاب برای سپاهان بود تا از نویدکیا استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال های طولانی در سپاهان ایثار کرد و حتی زمانیکه در این تیم مربیگری می کردم، استقلال و پرسپولیس بارها به او پیشنهاد دادند ولی نویدکیا قبول نکرد و در سپاهان ماند.


کاظمی ادامه داد: نویدکیا محبوب همه سپاهانی ها است و حالا سرمربی این تیم شده است. اعتقاد من این است که سپاهان با مربیگری نویدکیا و مدیریت محمدرضا ساکت دوباره می تواند به روزهای طلایی اش رسیده و به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. نکته مهم این است که نویدکیا و همکارانش حمایت شوند تا بتوانند موفق شوند. من برای سپاهان آرزوی بهترین ها را دارم.


کاظمی در قسمت دیگری از حرف هایش عنوان کرد: نتیجه گرفتن مربیان جوان باعث خوشحالی من است و باید از آنها حمایت شود. اگر با فرهاد مجیدی هم خوب تا می کردند در استقلال می ماند و نتیجه می گرفت. یحیی گل محمدی هم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و مربیانی مثل سید مهدی رحمتی هم موفق خواهند شد. من از موفقیت مربیان جوان خوشحال می شوم.

فرهاد کاظمی (سرمربی) محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان بادران تهران دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد کاظمی سرمربی محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان بادران تهران دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم

مردم مومن و ولایتمدار استان یزد یزد در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری مراسم عزا، دسته‌جات عزا به راه انداختند.

مردم مؤمن یزد در سوگواری خود به مناسبت شهادت رئیس مذهب جعفری در شهر شاهدیه یزد در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

کد خبر 750556

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)