Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@20:29:24 GMT

تفاوت دورتموند و بایرن از نظر ارلینگ هالند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۹۳۳

تفاوت دورتموند و بایرن از نظر ارلینگ هالند

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند معتقد است که این تیم مقابل بایرن از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دورتموند شب گذشته در مسابقه ای که بازگشت فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و بازی ۲-۰ باخته را با تساوی عوض کرد اما نهایتاً در دقایق پایانی دروازه اش را باز شده دید تا با نتیجه ۳-۲ مقابل قهرمان اروپا و آلمان شکست خورده باشد و یک جام را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارلینگ هالند در دیدار مقابل تیم فوتبال بایرن مونیخ نیز مانند اکثر مسابقاتی که برای دورتموند به میدان رفته بود، موفق به گلزنی شد. با این حال ستاره دانمارکی می‌توانست در دقیقه ۵۹ بازی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند اما در مصافی تک به تک با مانوئل نویر مغلوب شد.

 

ارلینگ هالند در پایان بازی درباره شکست مقابل بایرن مونیخ گفت:

” یک تفاوت بین ما و بهترین تیم جهان وجود دارد و آن این است که آنها از فرصت های گلزنی خود استفاده کردند در حالی که ما این کار را انجام ندادیم. من در برابر بایرن یک بار گلزنی کردم اما باید یک مرتبه دیگر نیز این کار را انجام می دادم. اکثر گلرهای دنیا نمی توانند، آن توپی که مانوئل نویر گرفت را مهار کنند اما او این کار را انجام داد. “

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارلینگ هالند بایرن مونیخ مانوئل نویر ارلینگ هالند بایرن مونیخ بروسیا دورتموند مانوئل نویر ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان