Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: قرار بود تسهیلاتی برای حوزه گردشگری که دچار ضرر و زیان شده اند اختصاص یابد که به گفته فعالان گردشگری، این امر محقق نشده است باید نمایندگان در این زمینه از وزیر گردشگری سوال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با فعالان گردشگری شهرستان سرعین با وی اظهار داشت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری عشق و علاقه می خواهد و هیچ وقت فعالان این عرصه نباید نا امید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  نمایندگان در حوزه گردشگری می توانند نقش موثری ایفا کنند و باید از وزیر گردشگری سوال شود که تسهیلات کرونایی صنعت گردشگری کجا هزینه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: کشور ترکیه  در حوزه گردشگری ابتکار عمل به خرج داده است ولی باز با جاذبه موجود در ایران قابل قیاس نیست و کشورما تنها نیازمند نگاه علمی به این حوزه دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی نیز دچار مشکل هستیم کشاورزان سیب زمینی این محصول استراتژیک را تولید کرده اند اما هم اکنون دچار ضرر و زیان هستند که باید مسئولان امر نگاه ویژه ای دراین باره داشته باشند.

آیت الله عاملی با اشاره به اینکه صعنت گردشگری نیازمند نگاه کلان است اظهار داشت: شهرستان سرعین با وجود جاذبه های طبیعی به خصوص آبگرم ها می تواند در جهان سرآمد باشد اما باید تبلیغات جهانی نیز داشته باشد.

وی تصریح کرد: خداوند در سرعین شفا قرار داده داست و می توانیم گردشگران حوزه خلیج فارس و جهان را تنها با معرفی اینکه ایران ارزان ترین نقطه دنیا است جذب کنیم؛ البته برای خود مردم ایران، اجناس گران و جای انتقاد دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: سه راهی سرعین تا سرعین باید درختکاری شود  تا گردشگران از مناظر طبیعی اطرف جاده لذت ببرند.

امام جمعه اردبیل در پایان گفت: مسائل و مشکلات گردشگری استان اردبیل با حضور وزیر گردشگری و نمایندگان اردبیل باید بصورت زیر بنایی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حوزه گردشگری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

مسعود ایرانی بیان کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

او افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل