Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سیزدهمین رویداد فیناپ و دومین فیناپ آنلاین با موضوع احراز هویت دیجیتال با حضور صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه، پنجشنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۱۳ تا ۱۸ از طریق بسترهای پخش زنده به نمایش گذاشته می‌شود.

چرا احرازهویت دیجیتال؟

بحران کرونا در دنیا و در ایران منجر به استقبال مردم از خدمات غیرحضوری شده و در حال حاضر شرکت‌هایی در این فضا توانسته‌اند فعالیت خود را توسعه دهند که با ایجاد زیرساخت‌های لازم خدمات غیرحضوری متنوعی همراه با ارزش افزوده به مشتریان خود ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه‌هایی مانند بورس در استفاده از این تکنولوژی فعال‌تر عمل کرده و بعضی حوزه‌ها نیز هنوز اقدامی برای احراز هویت دیجیتال مشتریان خود انجام نداده‌اند.

این فضا فرصت مناسبی را برای شبکه مالی و بانکی کشور به وجود آورده تا با تقویت زیرساخت‌های خود بتوانند خدمات متنوع‌تری را به‌ صورت غیرحضوری به مشتریان عرضه کنند. با توجه به اهمیت این موضوع، دومین رویداد فیناپ آنلاین برای قانون‌گذاران، صاحب‌نظران و متخصصان فعال در حوزۀ احراز هویت دیجیتال مجالی فراهم کرده است تا دانش، نقطه نظرات و اخبار جدید این حوزه را با بینندگان به اشتراک بگذارند.

سخنران‌های این رویداد

یک پنل گفت‌وگو با موضوع «احراز هویت دیجیتال در نهادهای مالی کشور» با حضور مرتضی اکبری «مدیرعامل بانک مهرایران»، علیرضا ماهیار «معاون فناوری و توسعه نوآوری سمات»، محمد مظاهری «مدیرعامل شرکت توسن تکنو»، محمد گرکانی‌نژاد «متخصص پرداخت و بانکداری الکترونیک» برگزار خواهد شد که عماد ایرانی «مدیر شبکه شاتوت» این پنل را مدیریت خواهد کرد.

همچنین در این رویداد محمدباقر اثنی عشری «رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور»، رضا باقری اصل «دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات» و سعید احمدی پویا «مدیر کمیته تدوین سند احراز هویت دیجیتال» اطلاعاتی از روند تدوین سند احراز هویت دیجیتال را اعلام خواهند کرد. محسن سعیدی «مدیر مرکز فین‌تک انصار» که میزبان این رویداد هستند از فراگیری مالی خواهد گفت.

امید ترابی «معاون فروش و ارتباط با مشتریان توسن»، علی رسولی‌زاده «مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارت» صادق عبادالهی «مدیرعامل اپی اکو»، علیرضا سفیدپور «معاون توسعه کسب‌وکار اعتباری دیجی‌پی» و ماکان سپهری‌فر «مدیر فنی دپارتمان دیجیتال بانک خاورمیانه» سخنران‌هایی هستند که هرکدام از منظر دانش و تجربۀ خود درخصوص احراز هویت آنلاین مشتریان ارائه‌ای جذاب خواهند داشت.

در بخش فیناپ پلاس، امیر مستکین «سردبیر دیجیاتو» با محمد خلج قاسم‌آبادی «مدیرعامل اسنپ» گفت‌وگویی متفاوت با عنوان «اسنپ در کدام مسیر می‌راند» خواهد داشت.

گفتنی است رویداد فیناپ نخستین رویداد تخصصی در حوزه فین‌تک است که از سال ۱۳۹۶ آغاز به‌کار کرده و به بیان چالش‌ها و بررسی مسائل روز مرتبط با فین‌تک، استارتاپ‌های فین‌تک و کارآفرینی استارتاپی می‌پردازد.

ثبت‌نام و تماشای رویداد

مخاطبان رویداد فیناپ برای حمایت از رویداد و پیش‌خرید محتوای آن می‌توانند از طریق لینکhttp://bit.ly/finupkyc  اقدام کنند. همچنین این رویداد نیز از آپارات به‌صورت زنده پخش خواهد شد. ارسال پرسش‌ها و نظرات از طریق آپارات و نیز از طریق توئیتر با هشتگ #Finupevent برای تماشاگران ممکن است.

پربیننده ترین راهکارهایی برای کاهش قیمت ارز/ احتمال سقوط نرخ دلار به زیر ۲۰هزار تومان حضور رییس بانک مرکزی در مجمع تشخیص مصلحت نظام/ ارائه گزارش اقدامات برای کنترل نقدینگی و بازار ارز رشد پایه پولی در ۶ ماهه اول سال ۵.۴درصد شد/ مدیریت نرخ سود ابزار اصلى کنترل تورم چرا از سپرده‌گذاری‌های بلندمدت استقبال نمی‌شود؟ ۶۷۰میلیارد تومان اوراق بدهی دولت در هفته جاری خریداری شد/ برگزاری حراج جدید در ۱۵مهرماه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک بانک قرض الحسنه مهر ایران مرتضی اکبری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت احراز هویت دیجیتال رویداد فیناپ فین تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از مهم‌ترین عوامل در پیشرفت و توسعه استان است که در این راستا تاکنون پنج هزار نفر آموزش دیده‌اند، اما این رقم کافی نیست و باید افراد بیشتری برای کار در این حوزه تربیت شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست شورای اداری منطقه سیستان که در دانشگاه زابل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم همچنین تبریک روز کارگر، اظهار داشت: مقام و منزلت دو قشر معلم و کارگر در اسلام بی‌نظیر است و ائمه اطهار نیز احادیثی در باب اهمیت نقش این دو قشر به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با شغل و علاقه افراد باشد چرا که باید با استفاده از نیروهای متخصص و بومی بتوانیم آینده سیستان و بلوچستان را بسازیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دانشگاه باید به صورت مداوم دنبال نوآوری باشد که البته این امر جزو رسالت‌های اصلی دانشگاه‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: بازار کار نیازمند افراد توانمند و مهارت دیده است لذا دانشجویان و دانش آموزان باید به دنبال مهارت آموزی باشند چرا که جوانان ما باید از هم اکنون وارد بازار کار شوند.

کرمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با کسب پشتیبانی علمی به صورت مداوم با دانشگاه ها و شرکت‌های دانش بنیان ارتباط داشته باشند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کریدور ارتباطی با توجه به موقعیت جغرافیایی استان از مزیت‌های سیستان و بلوچستان نسبت به سایر مناطق است که باید از ظرفیت های موجود برای توسعه تجارت و افزایش صادرات بهره‌گیری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه راه آهن زاهدان - چابهار به سرعت بهره‌برداری شود چرا که راه آهن می‌تواند موجب ایجاد تحول در منطقه گردد.

کرمی خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید مردم را در پروژه های مربوط به شهر مشارکت دهند چراکه این مردم دارای قدرت عظیمی هستند که می‌توانند موجب ایجاد تحول در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: وظیفه دستگاه اجرایی تسهیل روند سرمایه‌گذاری است، لذا نباید هیچ مانعی برای دادن مجوز به سرمایه‌گذاران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • پسورد Password و حقایق جالب آن
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • پسورد و حقایق جالب آن
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد