Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@22:32:12 GMT

خوشحالی کشتی گیر استقلال به سبک دیاباته

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۳۸۴

خوشحالی کشتی گیر استقلال به سبک دیاباته

کشتی گیران استقلال در حالیکه ۳ مبارزه خود را مقابل شاگردان علیرضا رضایی عقب بودند در نهایت با بازگشت خوب به برتری دست یافتند.

قدس آنلاین: در جریان رقابت حساس لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است، استقلال تهران و دانشگاه ازاد به مصاف هم رفته اند که تا اینجای کار استقلال در ۴ مبارزه نخست صاحب برتری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۳ برد شاگردان رضا یزدانی در حالی بدست آمد که هر ۳ از کشتی گیران حریف عقب افتادند اما با نمایشی تحسین برانگیز بازگشت خوبی داشتند و در نهایت صاحب برتری شدند.

در یکی از حساسترین مبارزات برگزار شده، عرفان جعفریان آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم استقلال در حالیکه ۹ بر صفر از میرعلی باوفا سادات عقب بود ۱۳ امتیاز گرفت و در نهایت ۱۳ بر ۹ پیروز شد، این نتیجه در حالی بدست آمد که میرعلی سادات در دقایقی پایانی کشتی شدیدا با افت بدنی روبرو شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم نیر امیرمحمد یزدانی در حالیکه ۴ بر صفر از فرزاد عموزاده خلیلی عقب بود در یک کشتی زیبا و حساس در نهایت در ثانیه های به برتری ۵ بر ۴ رسید. یزدانی پس از این برد با فریاد ابراز خوشحالی کرد و به سبک دیاباته در تیم استقلال به خوشحالی پرداخت.

اکبر بهتری مربی تیم دانشگاه آزاد نیز پس از این مبارزه به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز یونس امامی دارنده مدال های برنز بزرگسالان و امیدهای جهان در حالیکه ۴ بر صفر از فرهاد نوری عقب بود در نهایت به پیروزی ۱۴ بر ۴ رسید.

در مبارزه های برگزار شده و در هنگام اعتراض کشتی گیران به امتیازات رد و بدل شده، زمان زیادی برای بررسی ویدئویی فن اجرا شده صرف می شد که همین امر باعث وقفه طولانی در زمان مبارزه ها شد.

رضا یزدانی و علیرضا رضایی به ترتیب سرمربیگری تیم های استقلال و دانشگاه آزاد را بر عهده دارند که هر دو کنار تشک کشتی حضور نداشتند، یزدانی از فاصله دور نکات لازم را به شاگردانش منتقل می کرد و علیرضا رضایی نیز بر روی سکو حضور داشت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشتی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرشاه کشتی ایران کجاست؟

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایرنا، هشتمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد از دیروز -پنجم اردیبهشت- در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی آغاز شد و آزادکاران زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز کردند.

روز دوشنبه سوم اردیبهشت کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد فهرست آزادکارانی که باید در مرحله هشتم اردوی تیم ملی شرکت می‌کردند را منتشر کرد.

بر اساس این فهرست ۲۶ آزادکار شامل ۱۶ کشتی‌گیر مازندرانی و ۱۰ کشتی‌گیر از استان‌های لرستان، تهران، البرز، همدان، کردستان و آذربایجان شرقی به این اردو دعوت شدند که نام حسن یزدانی هم این بار در بین دعوت‌شدگان دیده می‌شد تا دوستداران او از بازگشت یزدانی به صحنه کشتی پس از گذراندن دوره درمان مربوط به جراحی کتف خوشحال شوند.

اما چهره مشهور و محبوب کشتی ایران و جهان در اردو حضور نیافت و همین غیبت او نیز این پرسش و حتی نگرانی را ایجاد کرد که آیا یزدانی شرایط ازسرگیری تمرینات سنگین در اردوی تیم ملی را دارد و برای طلای ۸۶ کیلوگرم المپیک پاریس وارد میدان می‌شود یا نه؟

طبق پیگیری‌ها، حسن یزدانی این روزها در روستای لپوصحرای جویبار و در مجموعه ورزشی خودش مشغول تمرین است.

پدر حسن یزدانی روز پنجشنبه درباره آخرین وضعیت این آزادکار نامدار جهان و دلیل غیبت او در اردوی تیم ملی گفت: خوشبختانه حسن شرایط مطلوبی دارد و دوره درمان پس از جراحی را هم زیر نظر پزشکان و مربیان به شکل مطلوبی تا کنون پشت سر گذاشت.

اعظم یزدانی افزود: طبق برنامه‌ای که تیم پزشکی برای بهبود کامل او در نظر گرفتند هنوز چند جلسه توانبخشی -فیزیوتراپی- حسن مانده و به همین دلیل او در اردوی تیم ملی حضور نیافت. جلسات توانبخشی همین روزها به پایان می‌رسد و حسن پس از این‌که به طور کامل سلامتی‌اش را به دست آورد و شرایطش برای انجام تمرینات سنگین فراهم بود، از مرحله بعدی اردوی ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی حضور می‌یابد.

وی درباره روند آماده‌سازی و تمرینات حسن یزدانی اظهار کرد: او در این مدت از تمرین و آماده‌سازی دور نبود و برنامه‌های تمرینی متناسب با وضعیت کتفش را با نظر مربی و پزشک انجام داده است. در حال حاضر نیز همه فعالیت‌های تمرینی او به صورت منظم و مستمر با نظارت مربی و زیر نظر مربیان تیم ملی و تیم پزشکی انجام می‌شود.

حسن یزدانی دارنده ۹ مدال جهان و المپیک پنجم آبان ۱۴۰۲ به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف راست که پیش‌تر گریبان این کشتی‌گیر را گرفته بود، در بیمارستان بهمن تهران زیر تیغ جراحان رفت تا برای المپیک پاریس بدون مشکل از این ناحیه روی تشک حاضر شود.

کد خبر 847227 برچسب‌ها ویژه ورزشی دیوید تیلور- کشتی گیر آمریکا چهره‌های مشهور حسن یزدانی -کشتی کشتی

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی + ویدئو
  • (ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی
  • فوری | بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی + ویدئو
  • ویدیو/ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی