Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:06:18 GMT

۴۰ درصد معابر روستایی گلستان آسفالت نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۴۲۸

۴۰ درصد معابر روستایی گلستان آسفالت نیست

رضایی گفت: متوسط ۴۰ درصد معابر روستایی کشور فاقد آسفالت است و قطعا با تلاش بنیاد مسکن و کمیسیون های عمران و تلفیق اعتباراتی برای این بخش در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا رضایی» عصر امروز (پنجشنبه 10 مهر) در آیین متمرکز اهدای 1000 جلد سند مالکین به واحدهای مسکونی روستایی استان گلستان اظهار کرد: در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات گسترده ای در مناطق زلزله زده استان گلستان از سوی بنیاد مسکن ارائه شده است و امیدواریم هرچه زودتر مردم در منازل خود مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در چند سال گذشته به دلیل سیاست های اشتباه جمعیت روستایی که یک جمعیت مولد و تولید کننده به شمار می رود به دلیل عدم توجه به اشتغال آنان کمتر رقبت دارند که در روستاها بمانند و بسیاری از آنان به شهرها مهاجرت کردند.

 

رضایی بابیان اینکه جمعیت قالب توجهی از  شهرنشینان در روستاها می ماندند از جمعیت مولد و تولید کننده روستایی هستند، گفت: یک روستایی نیز حق دارد که از خدمات مناسبت بهداشت و درمان بهره مند شود و توجه به رفاه روستائیان باعث کاهش میزان مهاجرت روستائیان به شهرها خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه باید همه مسئولان تلاش کنند که به ماندگاری روستائیان کمک کنیم، افزود: بنیاد مسکن طرح بهسازی روستایی را در کلاجان قاجار اجرا کرده است و امیدواریم در بقیه روستاها استان نیز این مهم اقدام شود.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مجلس نیز اهتمام خواهیم داشت که اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح های هادی به روستائیان اختصاص دهیم، به طور متوسط 40 درصد معابر در روستاها فاقد آسفالت هستند و قطعا با تلاش بنیاد مسکن، کمیسیون های عمران مجلس شورای اسلامی و تلفیق اعتباراتی برای این بخش در نظر خواهیم گرفت.

 

رضایی تأکید کرد: بحث بهبود شرایط دهیاران نیز باید در دستور کار قرار گیرد، مردم از دهیاران مطالبات دارند و خط اول حل مشکلات مردم در روستاها دهیاران به شمار می روند و  دهیاران با حداقل امکانات در روستاهای دور دست خدمت می کنند و ثبات شغلی ندارند و باید در این زمینه تلاش شود.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: واحدهای مسکونی ناایمن زلزله رامیان مقاوم سازی واحدهای روستایی محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال گذشته بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در کارخانجات ۲ گانه سازمان عمران شهرداری اصفهان واقع در مجتمع تولیدی صفه تولید شده است، اظهار کرد: این رقم بیشترین میزان تولید سالانه آسفالت طی ۵ سال گذشته (از سال ۱۳۹۶ تاکنون) بوده است.

وی با اشاره به رشد ۷۲ درصدی میزان تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزود: آسفالت تولید شده طی سال ۱۴۰۲ معادل بار ۱۶ هزار کامیون بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان مجموع ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال ۱۴۰۲ را بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تولید آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری اصفهان تأثیر بسزایی بر کنترل قیمت این محصول استراتژیک در شهر اصفهان داشته است.

کد خبر 748330

دیگر خبرها

  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان