Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پر حجم گزارش شده و در شهرهای عبوری این محور مانند بومهن، جاجرود، رودهن، و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به سمت شمال کشور شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان در جریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی افزود: با توجه به حجم خروجی خودروهایی که از استان تهران به سمت شمال کشور در حرکت هستند، محور هراز از ساعت ۱۸ فردا از رودهن به سمت شمال مسدود و ساعت ۱۹ از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در خواهد آمد و این ممنوعیت تا ساعت ۲۴ بامداد ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و هم وطنان به سهولت و بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورهای ترانزیتی کشور هستند.

وی تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلوی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، عدم تغییر مسیر ناگهانی در مسیرهای بزرگراهی، رعایت مدیریت زمان سفر و حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده ؛ دلیل لغو چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین، تفاهم‌نامه فی‌مابین رئیس دانشگاه تهران و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱ منعقد شده بود.

حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه در جهت اهداف و راهبردهای سیاست‌های کلی نظام در حوزه زن و خانواده، همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و مشارکت در راه‌اندازی دانشکده علوم خانواده از جمله اهداف و محورهای همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه بود.

فاطمه یزدیان رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران در نامه اعلام لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، از عدم ایفای تعهدات معاونت امور زنان و خانواده به عنوان دلیل خاتمه دادن به این تفاهم‌نامه ۳ ساله نام برده است.

کد خبر 850328 منبع: مهر برچسب‌ها دانشگاه تهران دانشگاه - دانشجو معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خبر مهم

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • حریم و روستاهای شرق تهران برای گذران اوقات فراغت محل مناسبی هستند |‌ همدردی با آبشار اشک ریز
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده ؛ دلیل لغو چه بود؟
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز