Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کمبود توزیع نهاده‌های دامی به نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی از سوی دولت بازار مرغ و گوشت را در کشور متلاطم کرده، برخی امضاهای طلایی از سوی مدیران سبب سرازیر شدن نهاده‌ها به انبار شرکت‌های بزرگ شده است. ترکیه بخاطر عِرق قومی وارد کارزار قره‌باغ شد؟ کرونا جان ۲۱۱ هم‌وطن دیگر را گرفت برنامه‌های مدون در دستور کار فضای مجازی بسیج است خمپاره‌های سرگردان جنگ قره باغ در ایران؛ تخریب ۶ واحد مسکونی و جراحت یک کودک در آذربایجان‌شرقی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است

فرشید ایلاتی اظهار داشت: در پلتفرم‌های «دیوار» و «شیپور» به دلیل وجود عدم قوانین بازرسی، عده‌ای از دلالان موجب افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار می‌شدند و تا اصلاح روند آگهی‌ها مسدود خواهند ماند.

به گزارش مهر، روز گذشته ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از حذف آگهی‌های مسکن دو پلتفرم «دیوار» و «شیپور» خبر داد و اعلام کرد «بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکو‌ها آگهی می‌کنند.»

در همین راستا فرشید ایلاتی کارشناس مسکن، گفت: عده‌ای دلالان و سودجویان در این پلتفرم‌ها اقدام به انتشار آگهی‌های جعلی مسکن می‌کردند که این روند به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود؛ زین پس اگر املاکی می‌خواهد در این پلتفرم‌های خانه‌یاب تبلیغ شود ابتدا باید در سامانه املاک و اسکان باشد تا مشخصات و هویت مالک تأیید شود.

این کارشناس مسکن در ادامه، تاکید کرد: از اردیبهشت‌ماه سال گذشته که سامانه املاک و اسکان به طور جدی روی کار آمد و دستورالعمل ثبت آگهی به متولیان املاکی‌ها و پلتفرم‌ها ارسال شد، اما نسبت به این قوانین توجهی نداشتند و هم‌اکنون پس‌از یک سال بنا شد، دو پلتفرم «دیوار» و «شیپور» مسدود شود تا روند آگهی‌های خود را اصلاح و مجدد به فعالیت ادامه دهند.

وی گفت: سکو‌های آگهی مسکن این دو پلتفرم تا هفته آینده با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی از دسترس خارج می‌شوند.

قیمت‌گذاری کاذب مسکن توسط دلالان این حوزه موجب افزایش روز به روزی قیمت می‌شود که از این رو موجب دلسرد شدن مستأجران خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!