Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا یزدانی پنجشنبه شب پس از پیروزی ۷ بر ۳ استقلال مقابل دانشگاه آزاد در جدال حساس لیگ برتر کشتی آزاد، افزود: کاملا مستحق این پیروزی بودیم و حتی امروز پیش بینی کرده بودم به برد ۷ بر ۳ می رسیم، حتی کاملا حدس زده بودم که حریف از چه ترکیبی در این دیدار استفاده می کند. بنابراین با آنالیز دقیق کشتی گیران حریف پا به میدان گذاشتیم و اکثریت کشتی گیران استقلال نکات مد نظر کادر فنی را در مبارزه هایشان پیاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عملکرد تیم راضیم و امیدوارم با رفع ایردها بهتر از این نیز عمل کنیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال، افزود: لیگ امسال در شرایط متفاوتی نسبت به سال های قبل برگزار شد و جا دارد از تمامی عواملی که در این شرایط سخت به برگزاری لیگ کمک کردند تشکر کنم.

دارنده ۴ مدال و برنز قهرمانی جهان ادامه داد: برگزاری لیگ پس از تعطیلی چند ماهه مسابقات در آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی و شناخت وضعیت کشتی گیران خیلی موثر بود چرا که بعد از مدت ها به میدان مبارزه رفتند.

یزدانی درباره عملکرد خوب تیمش با وجود ورود دیرهنگام به لیگ و فرصت کم برای آماده سازی، گفت: تیم ما در لحظات پایانی وارد لیگ شد و سعی کردیم در این زمان کم بچه ها را به آمادگی مطلبو برسانیم. خدا را شکر بچه ها به غیر از چند وزن خوب کار کردند و قطعا سعی می کنیم ایرادات موجود را برطرف کنیم تا در ادامه بهتر ظاهر شویم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه ها امروز مزد زحمات خودشان را گرفتند. چون خودم کشتی گیر هستم بچه ها را درک می کنم و به آن ها گفتم تا لحظه آخر مبارزه کنند و دست از حمله برندارند.

دارنده ۲ مدال طلای جهان درباره بازگشت خوب کشتی گیران استقلال پس از عقب افتادن از حریفان مخصوصا در مبارزه عرفان جعفریان که باخت ۹ بر صفر را با پیروزی پشت سر گذاشت،خاطرنشان کرد: سعی کردیم اردوی متمرکز را برای بچه ها در نظر بگیریم و در این اردو به دقت معایب کشتی گیران را برطرف و نقاط قوت آن ها را بیشتر کنیم. خدا را شکر با وجودیکه در برخی مبارزه ها از حریفان عقب افتادند اما به خوبی مدیریت کردند و به کشتی برگشتند، البته دوری طولانی مدت از میادین نیز در عقب افتادن بچه ها تاثیرگذار بود.

یزدانی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اردو، گفت: همه بچه ها و کادر فنی و تدارکات تست پی سی آر دادند و به دقت پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم تا مبادا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال در پایان درباره تصمیمش برای حضور در لیگ به عنوان کشتی گیر نیز گفت: فعلا در کنار بچه ها تمرین می کنم و قصد دارم در ادامه کشتی بگیرم. تمرینات را مرتب انجام دادم اما المپیک به تعویق افتاد و هنوز هم نهایی نشده است. به محض اینکه به آمادگی مطلوب برسم در لیگ کشتی می گیرم و امیدوارم در ادامه در میادین مختلف حاضر شوم.

مسابقات دور رفت گروه الف بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از امروز پنجشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است و فرداشب به پایان می رسد.
 در اولین دیدار برگزار شده عصر امروز تیم استقلال تهران مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید.
نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:
**استقلال تهران ۷ – دانشگاه آزاد اسلامی ۳ (اسامی تیم استقلال در ابتدا آمده است):
۵۷ کیلوگرم: نادر حاج آقانیا، برنده ۳- محمد خدابخشی صفر
۶۱ کیلوگرم: عرفان جعفریان، برنده ۱۵- میرعلی باوفا سادات ۹
۶۵ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی، برنده ۵- فرزاد عموزاد خلیلی ۴
۷۰ کیلوگرم: یونس امامی، برنده ۱۴- فرهاد نوری ۴
۷۴ کیلوگرم: جمال عبادی ۵- مسعود کمروند، برنده ۸
۷۹ کیلوگرم: حمیدرضا زرین پیکر، برنده ۵- محمد نخودی ۳
۸۶ کیلوگرم: سجاد غلامی ۳ – سید محمدحسین میرباغبان، برنده ۱۳
۹۲ کیلوگرم: امیر محمدی ۱- حسین شهبازی، برنده ۲
۹۷ کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان، برنده ۴، ضربه فنی- حسین جلالی نژاد ۴
۱۲۵ کیلوگرم: عباس فروتن، برنده ۴- امین طاهری ۳

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی کنفدراسیون فوتبال آسیا اخبار کنکور کشتی گیران کشتی آزاد بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟

پیش از این قرار بود حسن یزدانی از اردوی جاری به جمع ملی‌پوشان اضافه شود که به دلیل پیگیری امور درمانی‌اش، همچنان تمرین خود را در خانه دنبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو کتفش را جراحی کرد و سال 2023 را با نقره مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و همچنین طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند.

با وجودی که تا امروز همه مدعیان دوبنده تیم ملی در چرخه حضور داشته و در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند، قهرمان المپیک 2016 ریو به دلیل شرایط ویژه‌اش هنوز وارد چرخه نشده و به او این فرصت داده شده است که با حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که 17 تا 20 خرداد در بوداپست برگزار می‌شود، بتواند در صورت آمادگی بدنی و شرایط مناسب کتفش؛ حضور در سومین المپیک متوالی را تثبیت کند.

او پیش از این قرار بود از اردوی جاری تیم ملی کشتی آزاد، بعد از ماه‌ها دوری از جمع اردونشینان، به اردو ملحق شده و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند، اما طبق هماهنگی با فدراسیون، ترجیح داد این اردو را هم نیاید و کارهای درمانی و تمرینی‌اش را در شهر و سالن خودش پیگیری کند.

بعد از آن جلسه دو ساعته‌ای که بین حسن یزدانی و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در محل فدراسیون برگزار شد، چرخه وزن 86 کیلوگرم رسانه‌ای شد. بر این اساس حسن یزدانی قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی بگیرد و حالا این سؤال مطرح است که آیا با توجه به موضوع مهم انتخاب ملی‌پوش 86 کیلوگرم بعد از مسابقات بوداپست، یزدانی در اردوی بعدی حاضر خواهد شد یا خیر؟

فدراسیون کشتی برای حسن یزدانی به‌عنوان قهرمان 9 مداله کشتی ایران احترام زیادی قائل است، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که اگر حسن یزدانی ترجیح بدهد تمریناتش را همچنان تا پیش از اعزام به مجارستان، در جویبار دنبال کند، با درخواست او موافقت شده و او از اردوی بعدی هم به خانه کشتی نیاید.

چیزی که اکنون اهمیت دارد، وضعیت جسمانی حسن یزدانی است و اینکه بتواند قابلیت‌های فنی خود را بعد از عمل جراحی کتف نیز در مسابقات به نمایش بگذارد.

نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران اعزامی به المپیک پاریس، بعد از بررسی وضعیت حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان انتخاب خواهد شد.

حسن یزدانی در دو المپیک ریو و توکیو حضور داشته است و دو نشان طلا و نقره از المپیک و هفت مدال جهانی در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو