Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@19:32:46 GMT

طغیان رودخانه محور همدان-قزوین را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۱۰۶

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از کاهش ۱۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی این استان در شش ماهه ابتدای سال خبرداد.

سروش کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: در شش ماهه ابتدای سال ۹۰ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان به ثبت رسیده است درحالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۱۰۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۷۴ دستگاه تردد شمار در جاده‌‎های استان همدان نصب شده است، تصریح کرد: ۱۸.۳ درصد از ترددهای صورت گرفته در شش ماهه نخست سال مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

کریمی با اشاره به اینکه بیشترین تردد مربوط به محور همدان-بهار بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی و گزارش‌های دریافتی از راهداری‌های استان، در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای استان روال و عادی است.

بنابر گزارش مرکز مدیریت راه‌های استان همدان، کیلومتر ۱۱۰ محور همدان-قزوین به دلیل طغیان رودخانه و نشست پایه‌های پل مسدود بوده و تردد از لاین چپ به صورت دو طرفه برقرار است.

منبع: الف

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل