Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@21:39:48 GMT

آل کثیر نه، آل تاثیر؛ متخصص در قطع توپ

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۲۸۲

 به گزارش جام نیوز، عیسی آل کثیر که حالا باید به او گفت عیسی آل تاثیر خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و در روزهای ابتدایی حضورش در جمع سرخپوشان یک رویای بزرگ را در سر می پروراند؛ قهرمانی در آسیا. این حضور تاثیر گذار خیلی عجیب نیست؛ عیسی مهاجم توانمندی است. چارچوب را به خوبی می شناسد. جایگیری او عالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه مهمتر یک تخصص وِیژه دارد. قطع توپ روی تیر یک. نه فقط با ضربه سر. او روی ارسال های زمینی هم توپ را به خوبی روی تیر یک قطع می کند، مانند گل دومش به پاختاکور در بازی دیشب.

 

قطع توپ روی تیر یک – یک تخصص است که هر مهاجمی نمی تواند به خوبی آن را انجام دهد. هماهنگی با بازیکن حمل کننده توپ برای دریافت پاس؛ بازی خارج از باکس برای بر هم زدن تمرکز ذهنی مدافعان حریف؛ تایمینگ ورود به باکس برای قطع کردن توپ و ضربه زدن عالی به توپ، این ها همه باید به خوبی و به موقع انجام شود تا توپی که روی تیر یک ارسال می شود تبدیل به گل شود. عیسی آل کثیر همه این ها را دارد.

 

مهاجم فصل گذشته صنعت نفت، گل هایی را که در پرسپولیس زد به دفعات در لیگ یک و لیگ برتر تکرار کرده است، اما چون در پیکان – صنعت نفت و دیگر تیم های شهرستانی بازی می کرد کمتر مورد توجه بود و البته فوتبال ما در ندیدن بازیکنان توانمندی که هیاهو ندارند متخصص است. و الان باید افسوس خورد که چرا چنین بازیکنی زودتر به پرسپولیس نیامد. او می توانست با گل هایش برای پرسپولیس افتخار آفرین باشد و حتی با حضور در بازی های بین المللی به تیم ملی هم کمک کند. با این حال حضور عیسی آل تاثیر در پرسپولیس را باید به فال نیک گرفت. او اگر با گل هایش پرسپولیس را قهرمان کند ماموریتش را در فوتبال انجام داده است؛ موقعیتی که آخرین بار  توسط تیم پاس رقم خورد. تیمی که امروز وجود خارجی ندارد و بازیکنانش نیز پدر بزرگ شده اند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عیسی آل کثیر آل کثیر نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک