Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیب و سوران سیستان وبلوچستان از بازگشایی ۳۲ کیلومتر از محور صعب العبور هیدوچ به کلوکی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

احمد بارک زهی در دیدار با فرماندار شهرستان سیب و سوران اظهار کرد: بازگشایی ۴۷ کیلومتر از محور صعب العبور هیدوچ به کلوکی این شهرستان از اسفندماه سال گذشته توسط اکیپ امانی مورد توجه قرار گرفت که تاکنون ۳۲ کیلومتر آن اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه بازگشایی مسیر مذکور سبب رضایت مردم بومی و مسئولان محلی شده است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بازگشایی ۱۵ کیلومتر باقی مانده این محور صعب العبور نیز تا اواخر سال جاری به اتمام می رسد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیب و سوران با بیان اینکه شبکه حمل و نقل می تواند عاملی در کاهش بهای تمام شده کالاها و خدمات، رشد تجارت و در نهایت رسیدن به سطح بالای توسعه اقتصادی و رونق تولید باشد، اظهار کرد: همچنین بزودی با ابلاغ اعتبارات، عملیات احداث جاده کمبروک به کنتیدر این شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

 وی در پایان بهبود و اجرای روکش آسفالت محورهای ناصرآباد به رحمت آباد و کرشان به سمت سراوان را از اولویت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیب و سوران در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راه و راهداري سيستان و بلوچستان شهرستان سیب و سوران محور صعب العبور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران شمال بازگشایی شد

ایسنا/مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی صفایی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه