Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قدرتی روز پنجشنبه اظهار داشت: در این طرح ۲۹ نقطه آلوده شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت، که در این رابطه سه کیلو و ۵۷۰ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این طرح ۱۴ خرده فروش، یک نفر از اراذل و اوباش و نیز ۱۵ معتاد متجاهر دستگیر شدند که ۹ نفر از معتادان به اردوگاه ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح چهار باب منزل مسکونی، که محل فروش مواد مخدر بود، پلمب و چهار پاتوق معتادان متجاهر نیز شناسایی و تخریب شد و در همین رابطه ۲ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
توقیف محموله اسب غیرمجاز در مانه‌وسملقان

فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: یک دستگاه نیسان حامل ۶ راس اسب فاقد مجوز به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان حامل اسب مشکوک شده و پس از متوقف ساختن و بازرسی آن مشخص شد که اسب های مزبور که از آمل به مقصد قوچان بارگیری شده بود، فاقد مجوز قانونی حمل از اداره دامپزشکی هستند که با هماهنگی انجام شده خودرو توقیف و اسب های فاقد مجوز نیز به پست قرنطینه مستقر در ایستگاه چمن بید تحویل داده شدند.
دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شاه جهان شیروان

رییس اداره حفاظت محیط زیست شیروان گفت: ۲ شکارچی متخلف که با یک سلاح برنو در ارتفاعات شاهجهان شیروان در حال دوربین کشی برای شکار بودند، قبل از اقدام به شکار، توسط ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست دستگیر شدند.

حمید فخرانی افزود: از متخلفان علاوه بر یک قبضه سلاح برنو کارابین، پنج عدد فشنگ و ۲ دستگاه دوربین چشمی کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها بجنورد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی یگان حفاظت محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی یگان حفاظت محیط زیست بجنورد خراسان شمالی یگان حفاظت محیط زیست اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت به منظور ارائه خدمات پایدار به مشترکین و تامین برق اضطراری برای تاسیسات مهم اقدام به تامین ۱۶ دستگاه مولد برق اضطراری با ظرفیت ۴۳۰۰ کیلو وات نموده است.
 نعیمی افزود: این ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور ثابت و در تاسیسات مهم شرکت در مدار بهره برداری قرار گرفته است. 
وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به منظور استفاده از انرژی‌های پاک و کاهش مصرف در ساختمان‌های اداری خود دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۵ کیلو وات احداث نموده است؛ این دو نیروگاه از سال ۹۴ در مدار بهره برداری قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی