Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@03:43:03 GMT

کاوانی به منچستریونایتد نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۴۳۷

خبرگزاری میزان-باشگاه منچستریونایتد هیچ پیشنهادی برای جذب مهاجم سابق پاریسن ژرمن ارائه نکرده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت goal، باشگاه منچستریونایتد انگلیس هیچ پیشنهادی برای جذب ادینسون کاوانی، مهاجم سابق پاریسن ژرمن ارائه نکرده و این مهاجم اروگوئه‌ای همچنان بدون تیم است. یکی از مشتریان این مهاجم سی و سه ساله، باشگاه اتلتیکو مادرید است اما شرط پیوستن کاوانی به شاگردان سیمئونه، جدایی دیگو کاستا اسپانیایی از این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادینسون کاوانی پس از پایان قراردادش با پی‌اس‌جی هنوز مقصد آینده‌اش را انتخاب نکرده و با توجه به اینکه یونایتد هیچ پیشنهاد رسمی برای خرید او نداده و کاستا هم از اتلتیکو جدا نشده، مشخص نیست سرنوشت این بازیکن در روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا چگونه رقم می‌خورد و این مهاجم فصل پیش‌رو را در کدام تیم توپ خواهد زد.

از بنفیکا به عنوان مقصدی جدی برای او نام برده می‌شد اما به نظر می‌رسد که رقمی که باشگاه پرتغالی برای دستمزد به این مهاجم اروگوئه‌ای پیشنهاد داده، مورد رضایت او واقع نشده است.

بیشتر بخوانید: عثمان دمبله به منچستریونایتد می‌رود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: منچستر یونایتد ادینسون کاوانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستر یونایتد ادینسون کاوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم