Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری گزارش دادند که گروهی از جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا در حال آماده کردن بسته تحریمی جدید علیه حزب‌الله لبنان هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا،روزنامه «واشنگتن فری بیکن» گزارش داد که گروهی از جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا در حال آماده کردن بسته تحریمی جدید علیه حزب‌الله لبنان هستند.

این گروه از جمهوری‌خواهان کنگره مدعی هستند که تحریم‌های جدید «دسترسی حزب‌الله لبنان را به منابع مالی کلیدی» قطع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح جدیدی که واشنگتن فری بیکن به نسخه‌ای از آن دست‌یافته، نهاد‌های مالی و مقامات ارشد دولتی را در کشور‌های لبنان، ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه هدف قرار خواهد داد.

این طرح جمهوری‌خواهان مدعی است که برخی نهاد‌ها را در داخل لبنان به عنوان «تأمین مالی تروریسم» تعیین و دسترسی بانک‌های همسو با حزب‌الله را به نظام اقتصادی بین‌المللی قطع می‌کند.

«جو ویلسون»، رئیس «کارگروه امور خارجه و امنیت ملی کمیته مطالعات مجلس نمایندگان آمریکا» می‌گوید که این شدیدترین بسته تحریمی است که کنگره تاکنون علیه حزب‌الله لبنان اعمال کرده است.

این طرح که نام «قانون ۲۰۲۰ جلوگیری از پول‌شویی حزب‌الله لبنان» برای آن انتخاب شده، وزارت خزانه‌داری آمریکا را ملزم به بررسی این موضوع می‌کند که آیا برخی مناطق خاص در لبنان واجد شرایط «نگرانی‌های اولیه درباره پول‌شویی» هستند یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: لبنان کنگره آمریکا حزب الله لبنان قانون ۲۰۲۰ علیه حزب الله لبنان جمهوری خواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید که بسته تحریمی جدیدی را مرتبط با ایران اعمال کرده است./ تسنیم

در حال تکمیل...

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم آمریکا برادر سردار «قاسم سلیمانی» را تحریم کرد

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد