Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز،  روزنامه آلمانی "راینیشه پست" از رواج افراط‌گرایی و گرایش‌های ضد اسلامی در میان نیروهای امنیتی آلمان خبر داد.

 

به نوشته این روزنامه، سه نفر از نیروهای امنیتی ایالت نوردراین وستفالن در شبکه‌های اجتماعی اظهارات و ویدیوهایی در ضدیت با اسلام و مسلمانان مقیم آلمان منتشر کرده‌اند. 

 

بنا به این گزارش، یک متهم چهارم نیز شناسایی شده که از همکاران وزارت کشور در دوسلدورف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینها مواردی تازه از گرایش به باورهای راست افراطی در پلیس آلمان است؛ دو هفته پیش ۳۰ پلیس ایالت نوردراین وستفالن به پخش تبلیغات ضدخارجی متهم شده بودند.

 

شبکه اول تلویزیون آلمان (ARD) در گزارشی افشاگرانه می‌گوید که در سازمان پلیس برلین بیش از ۲۵ مأمور پیام‌هایی با گرایش راست افراطی منتشر کرده‌اند.

 

آندرآس گایزل، سناتور امور داخلی در برلین گفته است چنانچه این امر واقعیت داشته باشد، به کلی با ساختارهای مدرن و آزادمنشانه پلیس آلمان در تضاد است.

 

مأموران مظنون در پیام‌هایی که چت کرده‌اند، اظهاراتی اهانت‌آمیز درباره مسلمانان و پناهجویان بیان نموده و نئونازی‌ها را "متحد احتمالی" تظاهرکنندگان چپ‌گرا خوانده‌اند.

 

بنا به این گزارش در کانالی که زیر نظارت قرار گرفته، بیش از ۲۵ نفر عضو هستند که دست کم ۷ نفر از آنها آشکارا اظهارات نژادپرستانه بیان کرده و دیگران نیز آنها را تأیید (لایک) نموده‌اند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ضداسلامی افراط گرایی پلیس آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بیرمنگام امروز سیزدهمین برد فصل خود را با پیروزی ۱-۰ برابر نوریچ به‌دست آورد اما سرنوشت آنها برای بقا، به نتایج تیم‌های دیگر نیز بستگی داشت.

پلیموث در دیداری حساس موفق شد هال سیتی رده هفتمی را شکست دهد و بدین ترتیب بیرمنگام در رتبه بیست و دوم ماند و سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شد.

با سوت پایان بازی امروز بیرمنگام، هواداران عصبانی به زمین ریختند و خشم خود را علیه تام واگنر، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه، ابراز کردند.

در حالی‌که نیروهای امنیتی قصد داشتند با هواداران مقابله کنند، دو طرف با همدیگر درگیر شدند و صحنه‌های زشتی در ورزشگاه دیده شد. هواداران در حال درگیری با نیروهای امنیتی علیه تام واگنر هم شعار می‌دادند.
با این حال این صحنه‌ها دوام چندانی نداشتند و پس از لحظاتی هواداران به سکوها فرستاده شدند.

بیرمنگام در اوایل این فصل در رتبه ششم قرار داشت اما تام واگنر علیرغم نتایج خوب، تصمیم گرفت جان یوستیس، سرمربی باشگاه را اخراج کند و وین رونی را جانشین او کند.

رونی نتایج فاجعه‌باری ثبت کرد و پس از ۹ باخت در ۱۵ بازی جایش را استیو اسپونر، سرمربی موقت داد و سپس تونی موبری جایگزین او شد. این مربی هم پس از ۸ بازی به دلیل سلامتی از هدایت بیرمنگام کناره‌گیری کرد و مارک ونوس به‌صورت موقت جای او را گرفت. در ادامه گری رووت سرمربی تیم شد اما او هم نتوانست نتایج چندان خوبی با این تیم بگیرد و با شکست امروز سقوط آنها به لیگ یک قطعی شد.

دیگر خبرها

  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد