Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوا ابراهیمی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که به‌تازگی در سریال «زمین گرم» با نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله ایفای نقش کرده است، درباره دست‌های پشت پرده در عرصه بازیگری صحبت کرد.

ابراهیمی درباره این‌که چرا در فیلم‌های سینمایی، حضور کم‌رنگی دارد، گفت: «دلیلش مشخص است، شما اگر فیلم‌های سینمایی را نگاه کنید، اسامی یک تعداد آدم دائم تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینما یک قسمت بیزنس دارد که آدم‌ها باید بروند و خودشان و کارشان را معرفی کنند. این مهارت برای بازیگری باید کسب شود، حالا یا توسط خود هنرمندان یا از راه‌های دیگر مانند استفاده از مدیر برنامه. اگر این بخش تقویت نشود، کسی مانند من، حضورش کمرنگ می‌شود.»

این بازیگر درباره ارتباطات در سینما گفت: «یک بحث هم درباره ارتباطات وجود دارد، چند سال پیش یک نقشی را به من پیشنهاد دادند، قرار داد بستم و پس از مدتی دیدم نقش من خیلی کم‌تر شده و یک کاراکتر به فیلم اضافه شده و بخش عظیمی از نقش من وارد نقش آن هنرمند شده تا او آن را بازی کند و برای جشنواره فجر سیمرغ بگیرد که یادم نیست گرفت یا کاندید شد. من هنوز هم آن قرار داد را دارم، اما جایی رسانه‌ای نکردم. نکته‌ای که وجود دارد این است خیلی راحت نقش‌ها تغییر می‌کنند و متاسفانه بعضا می‌بینیم و می‌شنویم که عده‌ای، مخصوصا جوان‌تر‌ها برای ورود به سینما و بازی در یک فیلم هزینه می‌کنند که این موضوع خودش یک مشکل عظیم است و من از این موضوع بسیار متاسف هستم.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون سعید نعمت الله سینما پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایران‌شهر، نمایشنامه‌خوانی‌ «آسید کاظم» به کارگردانی قاسم زارع روز شنبه ۸‌ اردیبهشت ساعت‌ ۲۰‌ در سالن سمندریان این تماشاخانه‌ اجرا می‌شود.

در این نمایشنامه‌خوانی مسعود کرامتی، قاسم زارع، بهرام‌ ابراهیمی، فرهاد بشارتی، بهرام درخشان، علی عطایی‌حور، حسن شفیعی، دانیال ابراهیمی، آیدا قدرتی حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به تهیه‌ اینترنتی بلیت‌های این اجرا می‌توانند به سایت تماشاخانه‌ ایران‌شهر و یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6087954

دیگر خبرها

  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر