Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با صدور حکمی «ناصر مطلق» را به عنوان مدیر فنی تیم‌های فوتبال این باشگاه منصوب کرد.

وی دارای مدرک مربیگری A و در سال ۱۳۸۲ موفق به گرفتن مدرک تدریس مربیگری فوتبال آسیا شد.

بازی در تیم‌های فوتبال کیان آبادان، ژاندارمری آبادان، نفت، استقلال اهواز و منتخب خوزستان و همچنین سرمربیگری در تیم‌های فوتبال ملی حفاری اهواز، نفت اهواز، نفت امیدیه، استقلال اهواز و مدیر فنی تیم‌های فوتبال مناطق نفت‌خیز جنوب را در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی حفاری اهواز در پایان مسابقات فصل گذشته فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور با ۳۱ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

کد خبر 5037973

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه ملی حفاری اهواز حکم انتصاب ورزش خوزستان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد اربعین حسینی اربعین 99 ملی حفاری اهواز تیم های فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد

رییس کل دادگستری استان یزد با حکم رئیس قوه قضاییه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حسین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم