Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حمید رسایی، نماینده سابق مجلس که سابقه انتقادات توهین آمیز از حسن روحانی و دولت را دارد، امروز در صفحه توییتر خود نوشته: «دیروز (۹ مهر) روز جهانی ناشنوایان بود. امروز (۱۰ مهر) روز جهانی سالمندان است. هر دو روز را به حسن روحانی و دولتش تبریک می‌گویم.»

این توییت توهین آمیز رسایی با واکنش محمد مهدی زاهدی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به رسایی نوشت: «همکار سابق و عزیز سلام. لطفا با این حرف به عزیزان ناشنوا و سالمند توهین نفرمایید. این عزیزان علیرغم به ظاهر برخی معلولیت ها و محدودیت ها، اما برای پیشرفت کشور و معاش خانواده مفید و موثر بوده و هستند».

 

 

گفتنی است که توییت توهین آمیز رسایی با انتقادات شدید بسیاری از کاربران در توییتر همراه شده است.

 

اخبار مرتبط شکایت ناطق نوری از حمید رسایی حمید رسایی به نفع وحدت اصولگرایان از کاندیداتوری مجلس انصراف داد + متن بیانیه‌ حمید رسایی رد صلاحیت شد دادگاه شکایت مهدی هاشمی از حمید رسایی شروع نشده، پایان یافت! مهدی هاشمی: شکایتی از رسایی ندارم؛ به بهانه دادگاه ۳ روز مرخصی گرفتم حمید رسایی در قلب اروپا! حمید رسایی باز هم برای تبلیغ اسلام به اروپا رفت دلیل انصراف حمید رسایی از پایداری

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حمید رسایی روز جهانی ناشنوایان روز جهانی سالمندان سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حمید رسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد

دادگاه حکمیت ورزش پرتغال (TAD) درخواست تجدیدنظر اسپورتینگ لیسبون در پرونده اظهارات مهاجم پیشین این تیم یعنی کارلوس خاویر علیه مهدی طارمی را رد کرد.

مدتی قبل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال، اسپورتینگ لیسبون را به خاطر اظهارات کارلوس خاویر علیه مهدی طارمی در شبکه تلویزیونی رسمی این باشگاه ۱۵ هزار و ۳۰۰ یورو جریمه کرد.

دادگاه حکمیت ورزشی پرتغال ضمن رد فرجام‌خواهی باشگاه اسپورتینگ رأی فدراسیون فوتبال این کشور را تأیید کرد.

کارلوس خاویر پس از اظهارات جنجالی‌اش علیه مهدی طارمی از مهاجم ایرانی تیم پورتو عذرخواهی کرد و گفت که قصد بیگانه‌هراسی یا نژادپرستی نداشته است.

دیگر خبرها

  • شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی؛ جنگ روانی در آستانه نبرد بزرگ
  • رضا درویش به سیم آخر زد؛ توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس؟ مشکلات او با دارو هم حل نمی‌شود!
  • پس لرزه ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده مجلس /شورای نگهبان واکنش نشان داد
  • توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس دردسرساز شد
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • اعتراف استاندار روحانی به موفقیت دولت رئیسی
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • ببینید | شوخی عجیب ماشاریپوف با مهدی هاشمی‌نسب