Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@16:14:52 GMT

خوشحالی استقلالی‌ها از تعویق لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۳۴۵۷

خبرگزاری میزان-احتمال تعویق در شروع لیگ بیستم باعث خوشحالی آبی‌پوشان شده است. خبرگزاری میزان - قرار بود لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید از اواخر مهرماه آغاز شود، اما حالا خبر می‌رسد لیگ بیستم از هفته اول آبان ماه کلید می‌خورد.تعویق یک هفته‌ای لیگ برتر فوتبال ایران موجب خشنودی استقلالی‌ها شده، زیرا آ‌نها می‌گویند بعد از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که خیلی فشرده برگزار می‌شود نیاز مبرم به استراحت و ریکاوری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از طرفی، وضعیت کادرفنی استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران مشخص نیست و هر لحظه امکان دارد اتفاق جدیدی رخ بدهد. بازیکنان استقلال هم می‌گویند ما باید با استراحت کافی وارد مسابقات داخلی شویم و البته بحث بدنسازی ابتدای فصل هم خیلی مهم است.
استقلال در لیگ نوزدهم نایب قهرمان شد و حدود هشت سال است که به قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران نرسیده؛ به همین دلیل هواداران استقلال در لیگ بیستم به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهند. بیشتر بخوانید: قایدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا/ شهباززاده و پهلوان در رده‌های بعدی

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید